Új arculatot vezet be a Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 29. 09:10

A Pepsi fennállásának 125. évfordulója alkalmából új logót és vizuális arculatot vezet be.

A vállalat augusztus 28-án a márka hivatalos születésnapján egy ingyenes Pepsire látott vendégül minden fogyasztót az Egyesült Államokban.

Az ünnepségen kerülnek bemutatásra az új reklámfilmek is, amelyekben a márka új arculatáé a főszerep – közölte a vállalat.

A Pepsi egy 125 napos kampányt is bejelentett, amely 2023. augusztus 28-án kezdődik és szilveszterig tart, és amelynek keretében 125 elemből – eseményeket, közösségi média megmozdulásokat, ajándékokat magába foglaló – programsorozatot indít.

Október 19 és 15 között a Pepsi fantasztikus éttermi élményt kínál a New York-i The Pepsi 125 Dinerben. A dekoráció a legemlékezetesebb Pepsi-reklámok díszleteit vonultatja fel, és a Pepsi archívumából származó emléktárgyakat mutat be, miközben a márka új arculatát is ünnepli. Az étlapon a népszerű éttermi ételek mellett egyedi Pepsi-kreációk is megtalálhatók lesznek, régiek és újak egyaránt.

ESM

Kapcsolódó cikkeink