Széles termékportfólióval biztosít vegán alternatívát a Violife
Széles, növényi alapú, tej-, glutén- és tartósítószer-mentes termékportfólióval jelentkezik májustól a hazai kiskereskedelemben a Violife. Az Upfieldhez tartozó márka nyolcféle termékből áll, nem csupán a vegánoknak, hanem minden olyan fogyasztónak alternatívát kínál, aki színesítené étrendjét, csökkentené az állati eredetű élelmiszerek fogyasztását, de nem szeretne lemondani a sajtos ételek élményéről.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
A márkát több mint 30 évvel ez előtt három barát hívta életre: mivel a hagyományos görög étrendben több mint száz napon keresztül nem fogyasztanak állati eredetű ételt, adta magát a lehetőség – a 90-es évek elején pedig megalkották az ízletes sajtalternatívát.
– A 100%-ban növényi alapú készítményeink mindenkinek szólnak, köztük azoknak is, akik aggódnak a tejtermékek akár a környezetre gyakorolt hatása, akár az állatjóléti aspektusai miatt, és vagy ezért, vagy egészségügyi megfontolásból igyekeznek csökkenteni étrendjükben az állati eredetű élelmiszerek arányát – mondta Vincze Renáta, az Upfield regionális marketingigazgatója.
A kínálatban megtalálható a tömbös kiszerelésű Violife Gouda, az Original, a Füstölt és a Mozzarella ízesítésű, valamint a Görög Fehér termék, szeletelt változatban a Gouda és Cheddar ízesítés, illetve a kenhető Creamy Original készítmény. A Violife termékek szűkebb portfóliója korábban csak limitáltan volt elérhető, május közepétől azonban bővül a disztribúció – a márka sajthelyettesítői országszerte kaphatóak többek között a SPAR, Tesco, Auchan, Lidl, Aldi, CBA és a METRO üzleteiben, a Kifli.hu webshopjában, valamint nagyobb kiszerelésben is kaphatóak a HoReCa-szektor képviselői számára. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >