Huszonnégymillió forintot adományoz idén a Reál

Huszonnégymillió forintot adományoz idén a Reál

Tizenkét gyermekalapítvány összesen több mint 24 millió forintban részesül idén a Reál Hungária Élelmiszer Zrt. jóvoltából.   Idén ötéves az a kezdeményezés, amelynek keretében minden ősszel két hónapon át gyűlnek a...

Tovább olvasom

Milánó, 2. rész – Iper és Esselunga: „Egy kereskedő legyen szerény”

Viszonylag elaprózott az olaszországi bolthálózat nyugat-európai viszonylatban. A modern bolttípusok látványos erőfeszítésekkel versenyeznek a vevőkért. Négy-ötezer négyzetméternyi eladótér már elég mozgásteret ad a kereskedők fantáziájának, hogy bátran növeljék üzleteik vonzerejét....

Tovább olvasom

Iper Portello

Az 1974-ben alapított Finiper a hipermarketet működtető cégek között Olaszországban a legfontosabbak közé tartozik. A kereskedelmi vállalatok toplistáján a nyolcadik helyet foglalja el évi 2,8 milliárd eurós forgalmával. 25 hipermarketje...

Tovább olvasom

Esselunga Rho

Az üzlet jellemzői Nyitvatartási idő: Hétfőtől szombatig 8.00–21.00 Teljes terület: 8500 négyzetméter Ebből az eladótér: 4200 négyzetméter Cikkelemek száma: 21 000 Azon belül friss élelmiszer: 1480 Száraz élelmiszer: 9350 Non-food:...

Tovább olvasom

Jövőkép – másképp?

Érdeklődéssel hallgattam e lap főszerkesztőjének lelkes beszámolóját a POPAI magyar csoportjának október végi, sikeres rendezvényéről. Az eseményen, ahogy hallottam, az eladáshelyi kommunikációval foglalkozó hazai és külföldi szakemberek a bolti eladás...

Tovább olvasom

A nagy fogyás – aki veszít, az nyer

Bár a műsor főcíme szerint veszíteni kell ahhoz (kilókat), hogy nyerjenek a résztvevők, a Spar Magyarország Kft. és a TV2 együttműködésében mindkét fél csak és kizárólag nyertesnek érezheti magát. Legfőképpen...

Tovább olvasom

Kiemelt szerepben az egészségtudatosság a Sparnál

Az egészségtudatosságot a Spar már hosszabb ideje kiemelten kezeli, ezért is támogatja az ”A nagy fogyás” című műsort, tudtuk meg Laber Zsuzsától, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetőjétől. A...

Tovább olvasom

Astor VIP Deluxe karácsonyi sminkszett

Exkluzív, elegáns karácsonyi ajánlat az Astortól. A sminkszett tartalma: 4 szájfény, 4 szemhéjpúder, 2 pirosító (színátmenetes), 1 pirosító, 2 applikátor, tükör. Méret: 15×105 mm. Bevezetés hónapja: 2007. október. Kapcsolatfelvétel: COTY...

Tovább olvasom

Globus Zöldborsó bébirépával és Globus Bébirépa

Kedvelt zöldségek kis kiszerelésű, könnyen nyitható konzervdobozban. A termék címkéjén egyedi receptajánlat olvasható. Kiszerelésnagyság: nettó tömeg 200 g, tépőzáras konzerv; gyűjtőnagyság: 6 db/karton. Vonalkód: Zöldborsó bébirépával 5998304 241395; Bébirépa 5998304...

Tovább olvasom

PICK Míves kolbászok

Visszatér a klasszikus paraszt- és páros kolbász a magyar tradíciókat és ízvilágot kedvelőknek. A PICK Míves kolbászok elkészítésekor ötvözzük a manufakturális gyártás előnyeit a modern csomagolással, így védőgázban tovább őrizve...

Tovább olvasom

Soós Premio 4 tojásos paprikás tészta

A paprika illat- és zamatanyagai különlegessé teszik a terméket. A kiváló magyar fűszerpaprika íze és színe gasztronómiai élményt nyújt. Fogyasztását a paprikás tészta zamatát kiegészítő szószokkal, mártásokkal (pl. sajtmártás) ajánljuk....

Tovább olvasom

Herz Téli pulykaszalámi

A téliszalámival azonos eljárással készülő, bükkfa füstölésű, természetes érlelésű termék pulykahúsból. A Herz Téli pulykaszalámi a hagyományos technológiát előnyben részesítő fogyasztóknak kínál változatos táplálkozási lehetőséget pulykahús alapanyaga révén. Táplálkozzon változatosan!...

Tovább olvasom

Herz Csípős téliszalámi

A tradicionális téliszalámi ízvilágát egy kis extra csípősséggel bolondítottuk azoknak, akik szeretik a pikáns készítményeket.A Herz Csípős téliszalámi újdonság a téliszalámi kategóriában. Kiszerelésnagyság: 90 g, visszazárható csomagolás. Gyűjtőnagyság: 2,7 kg/karton....

Tovább olvasom

Soós Premio 4 és 8 tojásos W3 tészták

A Soós Premio termékek ötvözik a természetes módon előállított Omega-3 egészségre gyakorolt jótékony hatását, és a tojás táplálkozás-élettani szempontból is rendkívül értékes anyagait. Válogatott, friss tyúktojás hozzáadásával készült tradicionálisan magyar,...

Tovább olvasom

Hunnium 895’ szuperprémium pálinkacsalád

Prémium 100%-os gyümölcspárlat. A Hunnium-sorozat a honfoglalás legfontosabb eseményeit mutatja be, párhuzamot vonva a termék ősi eredetével, történetével. Javasolt elhelyezés: prémium pálinkáknál, ill. egyedi displayen. Kiszerelés: 0,5 l, 0,35 l,...

Tovább olvasom

Chio Crackings Sonkás 100 g

A kiváló minőségű sós snackjeiről híres piacvezető Chio a Crackings márkanév alatt egy újabb innovatív terméket vezet be, egy sonka formájú krékert, meglepően sonkás ízzel. Logisztikai adatok: 100 g/tasak, 28...

Tovább olvasom

Imre Herceg Kékfrankos és Imre Zenit – Müller Thurgau

Mátrai borvidékről származó, 2007. évjáratú újbor. Bevezetés hónapja: 2007. november. Bevezetési támogatások: egyedi megállapodások szerint. Kapcsolatfelvétel: Szőlőskert Zrt.; Kapcsolattartó: Gréczi Tamás kereskedelmi vezető; T.: (37) 573-508; F.: (37)573-501; E-mail: greczi_tamas@szoloskert.hu;...

Tovább olvasom

Czifra mézes gyümölcspálinka-család

A Czifra mézes válogatott gyümölcsökből, kiváló minőségű akácméz hozzáadásával készül, amelyben a méz és a gyümölcspálinka teljes harmóniában egészítik ki egymást. Javasolt elhelyezés: pálinkáknál, ill. egyedi displayen. Ízek: barack, körte,...

Tovább olvasom

Cappy narancs 100%, Cappy őszibarack, Cappy multivitamin, Cappy sárgabarack

A Cappy a magyar piacon egyedüli termékinnovációval jelenik meg a gyümölcslevek piacán. Az üzletek polcain november közepétől kapható ízletes Cappy temékek (100%-os narancs, őszibarack, multivitamin és sárgabarack) 1 literes PET-palackokban...

Tovább olvasom

Puru Fisch – Az első magyar halfelvágott család

Egyedülálló módon óvhatja egészségét, fogyaszthat tartósítószer-mentes, kiváló magyar alapanyagból készült, szálkamentes terméket.Gyermekbarát, magas fehérje- és ásványianyag-tartalom, jellemzően alacsony kalóriabevitel mellett. Akár szendvicsbe, hidegtálra, diétázóknak, fogyni vágyóknak kiváló lehetőséget nyújtanak a...

Tovább olvasom

Le Delizie gyorsfagyasztott olasz desszertek

Az olasz tradicionális cukrászat remeke a Le Delizie termékcsalád (Profiterol Nero, Profiterol Bianco, Tiramisu).Családbarát kiszerelése, dekoratív csomagolása alkalmassá teszi akár ajándékozási célokra is. Mélyfagyasztott jellegéből adódóan bármikor az asztalra varázsolható....

Tovább olvasom

Látvány és ajándék év végén a Zwacktól

Ha egy cég forgalmának több mint 40 százalékát októbertől decemberig realizálja, a trade marketing és marketingvezetők igencsak oda kell figyeljenek, hogy mit és hogyan kínálnak a vásárlóknak, fogyasztóknak, kereskedőknek az...

Tovább olvasom

A Coty hazai márkái

A Coty magyarországi története 11, míg nemzetközi szinten több mint 100 évre nyúlik vissza. A cég a kezdetek óta hűen követi alapítója, Francois Coty korát megelőző piaccentrikus filozófiáját, így az...

Tovább olvasom

Tej és szója: egészséges fejlődés

Egy osztrák szövetségi tejgazdaságból 100 millió euró feletti árbevételű európai cégcsoport – ezt az utat járta be a Mona, amely 2004-től Magyarországon is jelen van. A sikerekben nem kis része...

Tovább olvasom

A feketekereskedelem ellen – egységben

Ez a mondat volt az idén harmadik alkalommal megrendezett Európai Kereskedelem Napja program kulcsmondata. A rendezvényt kormányzati és hatósági szinten is fontosnak minősítették, ami a részvételben is megmutatkozott.A Vállalkozók és...

Tovább olvasom

Innovációkkal az árral szemben

Sokféle piaci változást tükrözött az idei Anuga. A mezőgazdasági alapanyagok drágulása után levegőhöz azok a vállalatok jutnak, amelyek képesek innovációkra. Különösen a telített piacokon. Mind nagyobb konkurenciát jelent Kína, ahonnan...

Tovább olvasom

Elérték a növekedés határait

Minden eddigi kiállítói és látogatói rekordot megdöntött a kölni Anuga idén októberben. Öt nap alatt 175 országból 163 ezer szakmai látogatót regisztráltak. Három százalékkal többet, mint két évvel ezelőtt. Nem...

Tovább olvasom

A jó beszédkészség, az érvelés már nem elég

A technikai eszközök fejlődését nem feltétlenül övezte ováció a képviselői oldalon. Bár a rendelésfelvétel egyszerűbbé és gyorsabbá vált, de az autókba szerelt GPS-nek és az internetes készletfigyelésnek köszönhetően a sales...

Tovább olvasom

EuroShop, POS-marketing, POPAI

A bolti eladás marketingje egyre inkább felértékelődik. A fejlődés fő irányainak áttekintésére kínál lehetőséget az EuroShop szakvásár Düsseldorfban, 2008. február 23–27 között. A várható programot Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf...

Tovább olvasom

Vendégségben a POPAI magyar csoportjánál

A sajtótájékoztató előtti estén dr. Bernd Hallier találkozott az eladáshelyi kommunikációval foglalkozó szakemberek nemzetközi szervezete, a POPAI magyar csoportjának tagjaival. A nemrég alakult hazai POPAI első nyilvános rendezvényére közel ötven...

Tovább olvasom
Oldal