Jól teljesített a Carrefour
A francia kiskereskedelmi óriás az idei első félévben 8,5%-os bevételnövekedést ért el.
2005 óta ez volt a cég
legerősebb féléves eredménye. A cég
közleménye szerint a jó eredményekben
szerepet játszott az elsősorban élelmiszerforgalmazásra
koncentráló termékkínálat, a jó
minőségű sajátmárkás termékek és
az, hogy a cég minden országban, ahol jelen van, vezető
helyet ért el.
A tőzsdei előrejelzés szerint
a cég idei forgalomnövekedése továbbra is
csak 7% lesz, üzemi pénzforgalma eléri az 1,5
milliárd eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >