Zöldül a Ribena

Zöldül a Ribena

Az angol üdítőitalgyártók közt elsőként a Ribena tölti teljes egészében újrafelhasznált műanyagból készült palackokba a termékét. Az eddig csupán 40 százaléknyi újrahasznosított műanyagot tartalmazó PET palackokat októbertől teljes egészében újrafelhasznált...

Tovább olvasom

A diszkontok viszik előre a kereskedelmi márkát

A kereskedelmi márkák növekedése következtében ma már a boltokban, élelmiszer-vásárlásnál minden ötödik forintot a láncok saját márkás termékeiért fizetnek ki a vevők. A Nielsen piackutató vállalat idei első félévi adatai...

Tovább olvasom

Shop & Roll kézi kosár

A Shop & Roll gurulós kézi kosár kisbevásárlások ideális kísérője. Könnyen húzható, vagy kézben is vihető. Akár a kis boltok alapfelszereléseként, akár hagyományos bevásárlókocsik kiegészítéseként használják, a vevők a Shop...

Tovább olvasom

Kinley Bitter Rosso

Az üdítő a gasztronómiában megkérdőjelezhetetlen olasz stílus jegyében fogant: amaretto aroma, szénsav, rubintszín és izgalmasan frissítő hatás jellemzi. Különlegességét jelzi, hogy kizárólag a vendéglátóegységekben lesz kapható. Árucsoport: szénsavas üdítőitalok. Kiszerelésnagyság:...

Tovább olvasom

Bip Gépi mosogató tabletta

A Bip Gépi mosogató tabletta szuperhatékony összetételének köszönhetően tökéletesen tisztává és ragyogóan csillogóvá varázsolja az edényeket, tányérokat és evőeszközöket. Nagy hatékonyságú tisztító komponensek és zsír­oldó enzimek különleges kombinációja révén eltávolítja...

Tovább olvasom

Ultra Aktív Folttisztító termékcsalád – Gél, Krém, Szappan

Az új, innovatív folttisztító termékek szuperhatékony, modern összetételüknek köszönhetően maximális hatékonysággal távolítják el a textíliából a leggyakrabban előforduló háztartási foltokat. Az Ultra Aktív Folttisztító család összes tagja mélytisztító hatása révén...

Tovább olvasom

Montice Szelet Multipack 5×30 g (4+1) kakaós 5×30 g

Újdonság ez a jellegű gyűjtőcsomagolás a folyamatosan növekvő hűtött tejdesszert-kategóriában. Rendkívül kedvező ár-érték arány, gyermekek számára feltűnő, kedves kisfókás csomagolás, egyedi promóciós lehetőség, kommunikáció. Hűtve tárolandó, egyedi akcióra való lehetőség....

Tovább olvasom

Wiener Jegeskávé normal és light

A bécsi kávézók utánozhatatlan hangulatát és a finom bécsi kávék ízvilágát megjelenítő termék megújult csomagolásban, és már light változatban is. Finom, selymes íz, modern, fi­gyelem­felkeltő csomagolás, praktikus, hasáb alakú doboz,...

Tovább olvasom

Joggi Bussi – Joghurtos csók

Könnyed nassolás a mindennapokra. A HARIBO újdonsága a háromrétegű, joghurtos csók. Könnyedség és ízharmónia jellemzi a gyümölcsízű, töltött, részben habosított gumicukrot, 8% joghurtkészítménnyel. Kiszerelés: 30×175 g/karton. Karton/paletta: 80, karton/sor 13....

Tovább olvasom

Pom Bär Sonkás-Sajtos 65 g

Az olajban sütött burgonyamacikat most olyan, sonkás-sajtos ízű aromakeverékkel szórtuk meg, amely nem tartalmaz mesterséges színezéket, mesterséges aromát, hozzáadott ízfokozót és tartósítószert. Kiszerelés: 65 g/tasak, 16 zacskó/karton, 54 display/raklap. Vonalkód:...

Tovább olvasom

Új illatpár Pierre Cardintől: Pour Femme (nőknek) és Pour Homme (férfiaknak)

A szerelem egy szemvillanással, egy érintéssel kezdődik, egy különleges pillanattal a férfi és a nő életében. Ez a parfüm hódolat a romantika és a szerelem előtt. Kifinomult, elegáns és érzéki....

Tovább olvasom

Esprit Connect illattrió

Egyedülálló trió illat! Egy női, egy férfi és egy uniszex illat alkotja a legújabb Esprit Connect illatcsaládot. A férfiillat: gyümölcsös, hűvös tengerillat az egzotikus összetevők frissességével. Női illat: friss, virágos-gyümölcsös...

Tovább olvasom

Kaiser Cabanossi csemege/paprikás vg. 20 g

Divatos, fiatalos termék. Ízvilága a turistafélékre jellemző, kellemes, harmonikus fűszerezéssel. A paprikás változat a pikáns jelleget kedvelőknek való. Félszáraz jellegű termék, védőgázas csomagolásban. Kiszerelése, gyűj­tő­nagysága: 120 g/db, 20 db/karton. Fogyasztható:...

Tovább olvasom

Piroska Vegyes gyümölcsnektár 0,75 l 50% (körte-alma, meggy-alma, őszibarack-narancs, sárgabarack-alma-sárgarépa)

A nektár 50% gyümölcstartalommal rendelkezik, tartósítószert és szinezéket nem tartalmaz. Emellett C-vitaminnal dúsított és rostokban gazdag. Praktikus csomagolásban (egyutas 0,75 l-es üvegben) kerül forgalomba, 6-os zsugorfóliában, 2 év eltarthatósággal. Bevezetés...

Tovább olvasom

Tibi – Macskafogó: Csapj le a tibire, és nyerj…

A Tibi csoki különleges promóciós termékeivel most a fogyasztók azonnal, vagy a csomagolásokat összegyűjtve sorolás útján is megnyerhetik a különféle macskafogós ajándéktárgyakat. Kiszerelés: 100 gr, 20 db/karton, 270 karton/raklap. Bevezetés...

Tovább olvasom

Disney epres-joghurtos és tejes-karamellás ízű szaloncukrok

A Bonbonetti új szaloncukorral szeretné szebbé tenni a gyermekek karácsonyi ünnepét. Az új termék a népszerű Disney figurákkal díszített csomagolásban kapható kétféle ízben: epres-joghurtos és tejes-karamellás kivitelben. Kiszerelés: 400 gr...

Tovább olvasom

Disney Adventi kalendárium és Disney Bögrés csomag

Kedvelt Disney mesefigurákkal készült Adventi kalendáriumot és bögrés ajándékcsomagot állítottunk össze. Mindkét termék a mikulás- és karácsonyi ünnepek ajándékait gazdagítja nemcsak a gyerekek számára. Kalendárium kiszerelése: 50 gr, 36 db/karton....

Tovább olvasom

Tibi csoki – Különleges kiadás

A Tibi csoki két különleges ízzel jelenik meg a karácsonyi szezonban (korlátozott mennyiségben). A rum ízű diós krémmel töltött étcsokoládé, valamint a narancs-szegfűszeg ízű krémmel töltött tejcsokoládé a meghitt ünnepek...

Tovább olvasom

Új displayek a Tchibo instant specialitásoknak

A Tchibo instant specialitásainak kihelyezésére szolgáló display rendkívül látványos megjelenést garantál a termékek számára. Nagy előnye, hogy a termékek gyűjtőkartonban kerülnek a display polcaira, így a kihelyezés nem annyira időigényes....

Tovább olvasom

Zewa háztartási törlőkendők

A praktikus Zewa Jumbo óriásguriga könnyen kezelhető, hiszen középről, akár egy kézzel is könnyen téphető! A gazdaságos, 3 tekercses Zewa Plus háztartási törlőkendő ötvözi a jól ismert Zewa-minőséget a kedvező...

Tovább olvasom

Pom Bär Sonkás-Sajtos

A friss Pom Bär burgonyasnack mackók először sonkafürdőt vesznek, majd a sajtmalomban finom sajtpor szóródik rájuk, aztán gyorsan a tasakba szaladnak, hogy megőrizzék frissességüket. Most csak természetes aromával! Ügynökség: Post...

Tovább olvasom

Szemrevaló Kaiser-termékek

Megújultak a Kaiser-termékek csomagolásai, amelyeket most egy promóciós reklámkampánnyal népszerűsít a cég.Ügynökség: Promo Reklámügynökség Kft. Megrendelő: Kaiser Food Termék: Kaiser Megjelenések: Tv2, Viasat 3, Spektrum, Hallmark Időszak: 2007. szeptember 3–30....

Tovább olvasom

Több, mint Téliszalámi

Végigtekintve történelmünkön, cseppet sem meglepő, hogy a magyar élelmiszeripar egyik világszintű emblémája eredetét tekintve „multikulturális”: a PICK márka egy cseh–morva származású terménykereskedő családnevét rejti magában. És, tehetjük hozzá, a téliszalámi...

Tovább olvasom

Master Good – A jóízű egészség

A Mas­ter Good cég­cso­port Északke­let-Ma­gyar­or­szág te­rü­le­tén mű­kö­dik, in­teg­rált ta­kar­mány-ter­mel­te­tés­sel, ba­rom­fi­te­nyész­tés­sel, kel­te­tés­sel, bro­jler­hí­zlalás­sal és -fel­dol­go­zás­sal fog­lal­ko­zik. A cég­cso­port 100%-ban a Bá­rány csa­lád tu­laj­do­ná­ban van.A Mas­ter Good cég­cso­port Északkelet-Ma­gyar­ország te­rü­le­tén mű­kö­dik, in­teg­rált...

Tovább olvasom

Golfbajnokság üzletembereknek

Hét évvel ezelőtt született meg a gondolat, hogy lehetne egy olyan golfbajnokságot rendezni, ahova az üzleti élet prominens képviselői lennének meghívva. A rendezvény célja, hogy a cégvezetők, cégtulajdonosok kötöttségek nélkül...

Tovább olvasom

Minden út a növekedéshez vezet

Célegyenesben a készülődés az Anugára. Október 13–17. között 160 ezer látogatót várnak a kölni vásárközpontba. Az idei legnagyobb európai élelmiszer-szakvásáron 100 ország 6000-nél több kiállítója mutatja be kínálatát. A szakmában...

Tovább olvasom

Nestlé jégkrém gyerekeknek – esettanulmány (3. rész)

„Ismeretek a fogyasztókról 2007”. Ezzel a címmel rendezett konferenciát a piackutatók világszervezete, az Esomar Milánóban, májusban. A tizenhat előadásból mindössze kettő szólt a közép- és kelet-európai tapasztalatokról. Előző számunkban az...

Tovább olvasom

Hazai láncok előnyben a kínai harcmezőn

Miért sikeresek a kínai tulajdonban lévő boltláncok a nemzetközi vállalatokkal vívott csata második frontvonalában? Erre a kérdésre adott választ Glen Murphy, a Nielsen kínai vállalatának igazgatója a CIES sanghaji világkonferenciáján...

Tovább olvasom

Cseng Jun úr Wuhan városában

– A kínai menedzserek pontosan tudják, hogy csak a vevők lehető legjobb kiszolgálásával nyerhetnek. Általában a vásárlást végző nők elvárásaira fokuszálnak – je­gyez­te meg Glen Murphy. – Ugyanakkor számos helyzeti...

Tovább olvasom

Márkás fogkrém a falusi fürdőszobában

– Hogyan kutatják a piacot a világ legnépesebb, 1,3 milliárd lakosú országában? A Trade magazin kérdésére Glen Murphy (42 éves) válaszol, a Nielsen kínai vállalatának új-zélandi igazgatója. A Nielsennél dolgozik...

Tovább olvasom
Oldal