Új vásárlási szempontok erősödtek fel

Új vásárlási szempontok erősödtek fel

Az európai gazdálkodók (COPA) és gazdaszervezetek (COGECA) érdekvédelmi szervezetének 2012. október 1–3. között Budapesten megtartott kongresszusa gazdag programot kínált a mezőgazdasági termelés jövedelmezőségét és a termelékenységet alakító tényezőktől kezdve az...

Tovább olvasom

Újra nő a dohánytermékek feketepiaca

Az illegális dohánykereskedelem újra növekedésnek indult, derül ki a GfK Hungária legfrissebb vizsgálatából. A piackutató a dohányipari szereplők megbízásából 2004 óta vizsgálja a dohányipari termékek feketepiacának alakulását európai módszertan szerint....

Tovább olvasom

Tavaszra elfogy a magyar burgonya

A KSH és az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) Piaci és Árinformációs Rendszer (PÁIR) legutóbbi adataiból kiderül, hogy Magyarországon kevesebb tárolási zöldségfélét takarítottak be 2012-ben, ami magasabb termelői árakat eredményezett. A...

Tovább olvasom

E-füstbe menő terv

A trafiktörvény ismét egy újabb szigorítás, amihez a dohánygyártóknak, -forgalmazóknak és fogyasztóknak alkalmazkodniuk kell, de úgy tűnik, nem ez az egyetlen kihívás, ami mostanában éri a piacot. Az NRC 1200...

Tovább olvasom

Kiskereskedelem – a gazdaság ütőere

Zártkörű sajtóbeszélgetésre hívta november 14-én a Tesco médiapartnereit, ahol ismertették a Századvég Gazdaság­kutató Intézet tanulmányát, amely mélyebben feltárja a Tesco nemzetgazdaságban betöltött szerepét, rávilágítva az indirekt hatásokra és a makrogazdasági...

Tovább olvasom

Mi lesz veled, magyar menedzser?

A nyári munkaerő-piaci uborkaszezon után sokan, akik munkát keresnek, állást váltanának, várják, hogy végre beinduljon a piac. A jelenlegi tendenciák nem túl biztatóak. Új hullámok fodrozódnak a cégek szervezeti rendszerében....

Tovább olvasom

Trendek, miértek, válaszok – 7. rész

Boltválasztásnál a jó ár és az előnyös promóció után mindjárt a széles választék következik, majd az árucikkeknél a kedvező ár-érték viszony. Negyedik, hogy kényelmesen lehessen megközelíteni az üzletet, majd ötödik...

Tovább olvasom

A POPAI Awards POP verseny díjazottjai kategóriák szerint

Év Displaye és „Nem tartós” kategória győztes: Knoppers display – OSG Form Kft. „Nem tartós” kategória második helyezett: Pritt sziget – IS Innovative Solutions Kft. „Nem tartós” kategória harmadik helyezett:...

Tovább olvasom

5 éves ünnepi forgalmi csúcsot várnak az USA-ban

Az International Business Times híradása szerint az épp lezajlott választások és a pénzügyi lejtmenet ellenére 2007 óta a legmagasabb forgalomra számítanak Észak-Amerika kereskedői. A 100 kiskereskedelmi marketingvezető megkérdezésén alapuló kutatás...

Tovább olvasom

A vevőknek korai volt a karácsony

Sokakat foglalkoztat a kérdés, mikor kezdjék el az üzletek a karácsonyi vásárt? Bár sok kereskedő ki akarja terjeszteni a vásárlásra rendelkezésre álló időszakot, a Shopper Drug Mart (kanadai drogérialánc) rájött,...

Tovább olvasom

Bennfentes

A Trade Marketing Klub évzáró ülésén, 2012. november 8-án a BKIK Szilvamag termében került sor a harmadik magyar POPAI Awards POP verseny eredményhirdetésére és ünnepélyes díjátadójára. Közel 100 résztvevő köszöntötte...

Tovább olvasom

A friss áru vonzza a vásárlót

A magas minőségű friss áruk kínálata fontos szerepet játszhat abban, hogy egy boltlánc a versenyben különbözzön a konkurenseitől. Amikor ugyanis a magyar fogyasztók boltot választanak, huszonkét szempont közül ötödik legfontosabb...

Tovább olvasom

Elég hatékonyak a promóciói? Megérkezett a Tesco Collaborative Promo Picker!

2012 októberében bevezetésre került a Collaborative Promo Picker, az új dunnhumby-eszköz, mely többek között a fenti kérdést is segít megválaszolni. Milyen előnyei vannak a Collaborative Promo Picker használatának? A Collaborative...

Tovább olvasom

Hallal nyert Magyarország SIAL d’Or Globalt

Palotás Péter, a PLP Hungary Kft. ügyvezetője Selfish elnevezésű termékük óriási franciaországi sikere után nyilatkozott lapunknak: – A halászati termékek a recesszió idején talán nehezebben elérhetőek a vásárlók számára, hiszen...

Tovább olvasom

Nagyot emelkedhet a sertéshús ára

Húsz- vagy akár harmincszázalékos áremelést sem tartanának indokolatlannak a sertéstenyésztők azok után, hogy a takarmányárak a rossz termés miatt megugrottak. A sertés felvásárlási ára kilogrammonként 380-400 forintra emelkedett, de az...

Tovább olvasom

KSH: emelkedtek a mezőgazdasági termelői árak

Júliusban a növényi termékek ára az év eleje óta tartó csökkenés után 5,3 százalékkal emelkedett, míg az élő állatok és állati termékek ára 9,3 százalékkal nőtt a Központi Statisztikai Hivatal...

Tovább olvasom

GKI: A kiigazítás alatt a recesszió zavartalanul folytatódik

A GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése szerint, noha a magyar kormány mindent megelőző céljává vált a túlzottdeficit-eljárás alóli kikerülés, ennek elérése a mániákusan használt kedvezőtlen mellékhatású eszközök miatt bizonytalan. A GKI...

Tovább olvasom

Maroni

A Kiváló Magyar Élelmiszer védjeggyel rendelkező Prima Maroni Kft. rengeteg újdonsággal készül a téli szezonra. Gesztenye Marci hűtött gesztenyerúd és gyorsfagyasztott gesztenyegolyó különleges, sárgabarackos ízesítéssel. Egyedülálló, igazi karácsonyi ízeket idéző...

Tovább olvasom

Zewa nedves toalettpapír tapadókoronggal

Komfortos higiénia, otthon és mindenhol. Adagoló és újratöltő egyben, a visszazárható kupaknak köszönhetően nem szárad ki. Prémiumcsomagolás, tapadókoronggal ellátva, egyszerűen rögzíthető sima felületre. 2-féle: Zewa Soft & Gentle – illatosított,...

Tovább olvasom

Gustonette termékcsalád

Thai csirkemellcsíkok 3×1 kg, édes-chilis panírban Tex-Mex csirkemellcsíkok 3×1 kg, tex-mex fűszerezésű tortilla chipses panírban Southern Fried (amerika) csirkemellcsíkok 3×1 kg, mustáros-borsos panírban Texasi csirkeszárnyak 2×2,5 kg, csípős, fűszeres panírban...

Tovább olvasom

Szovjetszkoje Igrisztoje Extra Dry és Szovjetszkoje Igrisztoje Alkoholmentes

A Szovjetszkoje Igrisztoje pezsgőcsalád két új taggal bővült, egy extra szárazzal, kimondottan a száraz pezsgő kedvelőinek és egy alkoholmentessel azok számára, akik alkoholt nem fogyaszthatnak, de nem szeretnének lemondani a...

Tovább olvasom

Ez tetszene az Ön vásárlójának is!

Gondolt már arra, hogy vajon miért töltenek több időt a vevők azokban a boltokban, ahol bevásárlókocsi van, mint ott, ahol kosár? Nagyon egyszerű. A válaszok között az első helyek egyikén...

Tovább olvasom

Új csarnokban és az új gépsorral az Aquarius-Aqua Kft-nél

A 10 millió eurós beruházással létrehozott csarnokot Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter adta át Albertirsán 2012. október 31-én. Az Aquarius-Aqua Kft.-t 1991-ben alapították, és az albertirsai telephely 2000 óta működik. Az...

Tovább olvasom

Kis karácsonyból nagy forgalom

A karácsonyi vásárlási szezon kétségkívül a legnagyobb forgalmú időszak a kiskereskedelemben, amikor kis túlzással minden eladható. Mégis számos olyan eszköz áll az üzletek rendelkezésére, amelyekkel jelentősen növelhetik eladásaikat; az egyik...

Tovább olvasom

Innovációk a POS Servicesnél

A POS Services Kft. évről évre új innovatív eszközöket integrál instore portfóliójába. A Trade magazin előző számában a Tesco áruházakban elérhető újdonságok között mutattuk be a POP-UP nevezetű reklámeszközt, mely...

Tovább olvasom

Raktárbővítés Magyarország legnagyobb tésztagyárában

Az SSI Schäfer logisztikai fővállalkozóként valósította meg a raktárbővítést a Gyermelyi Logisztikai Kft.-nél. Ahogy minden elkezdődött A GYERMELYI Logisztikai Kft. története majdnem 60 éve kezdődött, amikor 12 gyermelyi gazda szükséghelyzetben...

Tovább olvasom

CITROËN BERLINGO furgon: 2 raklap, akár 3 személy, több mint 4m3

Kívül-belül megújult a CITROËN BERLINGO furgon, amely 1996 óta töretlen népszerűségnek örvend. A masszív, praktikus, de személyautókhoz méltó komfortot kínáló modell legnagyobb újdonsága a bővülő motorkínálat: a piac elismerten egyik...

Tovább olvasom

A vevők hullámhosszán

A 2012-es év áttekintése kapcsán, a hazai és csomagolás-iparági trendekről kérdeztük a Dunapack két igazgatóját, Sieben Rafaelt, a csepeli egység, valamint Galambos Attilát, a nyíregyházi gyár vezetőjét. Megtudtuk, hogy a...

Tovább olvasom

A magyarok ártudatossága általában hasonlít az európai átlaghoz

Az ár a ruházati cikkek vásárlásánál tartozik a magyar fogyasztók legnagyobb része, 50 százaléka számára a legfontosabb döntési szempontok közé. Utána legtöbben háztartási cikkeknél nézik nagyon az árat (48 százalék),...

Tovább olvasom

Fazekas Sándor: növekedési pályán a dinnyeágazat

Növekedési pályára állt a hazai dinnyeágazat – jelentette ki a vidékfejlesztési miniszter szombaton Medgyesegyházán, a Nemzeti Dinnye Program értékeléséről szóló konferencián. A dinnyepiacot sikerült a rendezettség irányába terelni, a gazdák...

Tovább olvasom
Oldal