Új client group lead a GfK-nál
Dr. Csépe Andrea személyében tapasztalt szakember érkezik a GfK Healthcare szektorába.
A GfK egészségügyi kutatásait végző Healthcare szektorhoz július közepén új client group lead érkezett. A vezető 1998 óta tölt be különböző pozíciókat a gyógyszeriparban, illetve dolgozik gyógyszeripari tanácsadóként.
2013 júliusától Csépe Andrea vezeti a GfK Healthcare szektort Client Group Lead pozícióban.
Andrea közgazdászként diplomázott. Külkereskedelmi, bankmarketing és FMCG marketing területen szerzett tapasztalatait kamatoztatva 1998 óta dolgozik a gyógyszeriparban különböző pozíciókban, illetve tanácsadóként. Kiemelt szakterülete a DTC (Direct-To-Consumer) betegkommunikáció, amely témában doktori disszertációját summa cum laude minősítéssel védte 2007-ben. Az Innovatív Gyógyszergyártók Szövetségénél többek között a hazai egészségügy kiemelt témáit érintő és a döntéshozók véleménytérképét feltáró „Magyar egészségÜGY” koncepció kidolgozója, projektvezetője. A Terápiás Együttműködésért az Egészségügyben (TEREK) Közhasznú Egyesület alelnöke, és egyik szerzője a „Terápiás együttműködések rendszere” című fehér könyvnek.
Andrea 2008 óta a Budapesti Üzleti és Kommunikációs Főiskola docense.
Fő feladatai a GfK-ban client group leadként a Healthcare üzletág stratégiai terveivel összhangban a hozzá tartozó ügyfélcsoport értékesítési stratégiájának meghatározása és megvalósítása, az ügyfélcsoportban dolgozó csapat irányítása, a működőképes ügyfélcsoport-szervezet fenntartása, az ügyfélcsoporthoz tartozó ügyfélportfólió gondozása, megtartása és fejlesztése, az ügyfélcsoport bevételeinek növelése.
A GfK Csoport új stratégiájának meghirdetésével elkezdődött egy új, integrált globális szervezet kialakítása, amelyben Dr. Lantos Zoltán, a terület ügyfélkapcsolati igazgatója is szerepet kapott. Zoltán 2013. április 1-től globális pozícióban (Product Manager for Health and Consumer Health, Brand and Customer Experience) folytatja pályafutását a GfK-nál.
Feladata, hogy mind a hagyományos gyógyszeripari és egészségügyi területen, mind az egészségügyi fogyasztási cikkek piacán felépítse és képviselje a GfK új megközelítését, amely a piackutató vállalat márkázással, kommunikációval, ügyfél-elégedettséggel és lojalitással kapcsolatos kutatásait innovatív közös platformon jeleníti meg ügyfelei felé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >