Magazin: Felejthetetlen gasztronómiai utazás
Rendszeres olvasóinknak aligha kell bizonygatnunk: profinak (és példaértékűnek) tartjuk a hazai vendéglátásnak számos termékfajtát kínáló Coninvest Kft. kapcsolatépítő és -ápoló gyakorlatát. Mára kommunikációs koncepciójuk lassan hagyományosnak mondható részévé váltak az olaszországi Garda-tóhoz szervezett utazások, amelyek közül az utolsó a június 6–10. között zajlott pezsgőzős-borozós, mozzarellás-sonkás kirándulás volt.
A részvevők ellátogattak a franciacortai borvidék egyik csodálatos pezsgőüzemébe, a Bellavistába, valamint a Garda-tó jellegzetes borait felvonultató, 1710-ben épült Lugana borászatba. Egy salói sajtüzemben megtekinthették, hogyan készül az igazi mozzarella, hogyan történik annak látványosságszámba menő befonása. Az utazók a colornói Ristorante Al Vedel-ben Culatello- és Lambrusco-kóstolóval (helyi sonka és habzóbor) egybekötött vacsorán vettek részt. Egy hamisítatlan szicíliai cukrászatban nemcsak megkóstolhatták Carmelo di Novo édességkölteményeit, de betekintést nyertek olyan jellegzetes olasz édességek, mint például a cassata és a canolo készítésébe is. Akiknek igénye volt rá az egyébként is remek vacsorák mellett, azoknak a szervezők vállalták a Villa Fiordaliso Gardone Michelin-csillagos étteremben asztal biztosítását. Állítjuk, nemcsak a férfiak számára volt élmény, hogy a csoport megtekinthette Ferruccio Lamborghini sportautó-gyűjteményét is!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Innovációk napja konferencia Önt is várja május 16-án!
Egész napos, csakis innovációkat fókuszba állító eseményt szervezünk Merre tartanak az innovációk? címmel, május…
Tovább olvasom >GKID-Mastercard: Lendületvesztés a hazai webshopoknál és a szárnyaló TEMU (hanggal)
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek
Felelősen a tiszta kommunikációért Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a…
Tovább olvasom >