Németországi piacralépést fontolgat a 7-Eleven
Médiaértesülések szerint a német piacra való belépést tervezi a 7-Eleven kényelmi üzletlánc.
A 7-Eleven márka világszintű franchise-gazdája, a 7-Eleven International LLC, amely maga is a japán Seven & i Holdings Co tulajdonában áll, tapasztalt franchise-partnereket keres új 7-Eleven üzletek indításához Nyugat-Európa egyes részein.
Németországon kívül a kereskedő Franciaországban, Írországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Törökországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában és Svájcban is fontolgatja üzletek nyitását. A terv nem terjed ki a Benelux államokra.
A 7-Eleven egy globális márka, amely 19 országban több mint 83 000 üzletet – a 7 Eleven üzletek mellett Speedway, Stripes, Laredo Taco Company és Raise the Roost Chicken and Biscuits üzleteket – működtet.
Izrael
A lánc idén januárban Izraelben lépett piacra, amikor megnyitotta első üzletét Tel-Avivban, a Dizengoff Centre bevásárlóközpontban.
Az ország második legnagyobb városában és legnagyobb metropoliszában található üzlet nemzetközi élelmiszereket és italokat, valamint helyi finomságokat kínál.
Strukturális reformok
Tavaly a Seven & i Holdings Co bejelentette, hogy igazgatótanácsának átalakítását tervezi annak érdekében, hogy felgyorsítsa a tengerentúli növekedést.
Az átalakítás célja a sokszínűség növelése és új képességek-készségek bevonása a vállalat Japánon kívüli növekedésre törekvése közepette.
Kapcsolódó cikkeink
2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik…
Tovább olvasom >Javult a GfK augusztusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által vártnál erőteljesebben javult a nürnbergi GfK gazdaságkutató…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >