2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik az AgeCore nemzetközi kereskedelmi szövetséghez. Az AgeCore jelenlegi tagjai közé tartozik a belga Colruyt Group, a svájci Coop, az olasz Conad és a spanyol Eroski.
A Kaufland döntése, hogy csatlakozik a kereskedelmi szövetséghez, a kiskereskedő szerint a közös értékek és az AgeCore-ral való stratégiai összhang miatt született, amelynek célja, hogy közösen kezeljék a gyorsan változó kiskereskedelmi környezet kihívásait.
A kiskereskedő továbbá úgy véli, hogy a szövetség hosszú távú együttműködésre, fenntarthatóságra, digitalizációra és innovációra való összpontosítása összhangban áll a Kaufland céljaival.
A Schwarz Csoporthoz tartozó Kaufland több mint 1550 üzletet üzemeltet Németországban és hét másik országban, és évente több mint 1,4 milliárd vásárlót szolgál ki. Választékának 90%-a élelmiszeripari termékekből áll.
A kiskereskedelmi lánc 2023-ban 34,2 milliárd eurós forgalmat bonyolított.
A szövetség, amely 9 405 üzletnek kínálja szolgáltatásait, 8,6 millió fogyasztót és 47,6 millió hűségkártya-tulajdonost számlál, és mind a beszállítók, mind a fogyasztók érdekeit szolgálja.
Az AgeCore öt tagja 15 európai országban van jelen, így Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Svájcban, Ausztriában, Olaszországban, Spanyolországban, Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában és a Moldovai Köztársaságban.
A Kaufland nemrégiben vált meg a European Marketing Distribution (EMD) beszerzési csoporttól.
Az EMD ugyanakkor bejelentette, hogy 2025. január 1-jei hatállyal az RTG International tagjainak integrálásával bővíti tevékenységét. Az egyesüléssel hat német közepes méretű kiskereskedő – a Bartels-Langness, a Bünting, a Klaas & Kock, a Kaes, a Netto és a Tegut – csatlakozik a beszerzési szövetséghez.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >