Németország: minden ötödik Burger Kingben eladott Whopper növényi alapú
Egyre népszerűbb a húsmentes táplálkozás Németországban. Az év elején arról lehetett hallani, hogy a németek mintegy 10%-a vegetáriánus és az a hír járja, hogy 3,8%-uk vegán étrendet követ.
A Burger King az országban a növényi alapú ételek iránti ugrásszerűen megnövekedett keresletnek úgy tesz eleget, hogy minden menüpontból árul húsmentes változatot is.
Klaus Schmaeing, a Burger King Németország marketingvezetője a Vegconomistnak nyilatkozva nemrégiben elmondta, hogy a csapat „szívvel-lélekkel” igyekszik a növényi alapú ételeket népszerűsíteni.
– Körülbelül minden ötödik Whoppert már növényi alapú pogácsával adjuk el
– mondta.
– A Long Chicken esetében majdnem minden negyedik terméket növényi alapú húspogácsával rendelnek. De nem állunk meg itt. Továbbra is izgalmas újításokkal lepjük meg vendégeinket és rajongóinkat, így kínálva nekik lehetőséget a növényi alapú alternatívák kipróbálására.
A húsmentes Burger King
A Burger King Németországban a holland The Vegetarian Butcher márka vegán húsáruját kínálja, Long Chicken szendvicsében pedig a Violife vegán sajtját használja. Míg ez a termék vegán, a húsmentes termékek némelyikében tojás vagy tejből készült sajt található, ezért a vásárlók jó, ha rendelés előtt mindig pontosítják igényeiket.
Az üzletlánc 2021-ben nyitotta meg a világ első teljesen növényi alapú Burger King éttermét Kölnben. A lépés népszerűsége okán a példát számos más ország – köztük az Egyesült Királyság, Portugália és Ausztria – is követte.
A húsmentes menüjéről széles körben ismertté vált Burger King a tavalyi év elején bejelentette, hogy az Egyesült Királyságban étlapjáT 50 százalékban húsmentessé teszi. Bevezette a vegán nuggetseket és a növényi alapú Whopper-t is. Alasdair Murdoch vezérigazgató akkor azt mondta, hogy ez az intézkedés „jelentős mérföldkőnek” számítanak a vállalat életében.
Kapcsolódó cikkeink
Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >