Németország: minden ötödik Burger Kingben eladott Whopper növényi alapú
Egyre népszerűbb a húsmentes táplálkozás Németországban. Az év elején arról lehetett hallani, hogy a németek mintegy 10%-a vegetáriánus és az a hír járja, hogy 3,8%-uk vegán étrendet követ.
A Burger King az országban a növényi alapú ételek iránti ugrásszerűen megnövekedett keresletnek úgy tesz eleget, hogy minden menüpontból árul húsmentes változatot is.
Klaus Schmaeing, a Burger King Németország marketingvezetője a Vegconomistnak nyilatkozva nemrégiben elmondta, hogy a csapat „szívvel-lélekkel” igyekszik a növényi alapú ételeket népszerűsíteni.
– Körülbelül minden ötödik Whoppert már növényi alapú pogácsával adjuk el
– mondta.
– A Long Chicken esetében majdnem minden negyedik terméket növényi alapú húspogácsával rendelnek. De nem állunk meg itt. Továbbra is izgalmas újításokkal lepjük meg vendégeinket és rajongóinkat, így kínálva nekik lehetőséget a növényi alapú alternatívák kipróbálására.
A húsmentes Burger King
A Burger King Németországban a holland The Vegetarian Butcher márka vegán húsáruját kínálja, Long Chicken szendvicsében pedig a Violife vegán sajtját használja. Míg ez a termék vegán, a húsmentes termékek némelyikében tojás vagy tejből készült sajt található, ezért a vásárlók jó, ha rendelés előtt mindig pontosítják igényeiket.
Az üzletlánc 2021-ben nyitotta meg a világ első teljesen növényi alapú Burger King éttermét Kölnben. A lépés népszerűsége okán a példát számos más ország – köztük az Egyesült Királyság, Portugália és Ausztria – is követte.
A húsmentes menüjéről széles körben ismertté vált Burger King a tavalyi év elején bejelentette, hogy az Egyesült Királyságban étlapjáT 50 százalékban húsmentessé teszi. Bevezette a vegán nuggetseket és a növényi alapú Whopper-t is. Alasdair Murdoch vezérigazgató akkor azt mondta, hogy ez az intézkedés „jelentős mérföldkőnek” számítanak a vállalat életében.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >