Megrendezték az első „Flexi Fórum”-ot
Egy, a Danone és az NMS piackutató ügynökség által készített hazai kutatás szerint a tej- és hústermékek növényi alternatívákkal való helyettesítésére, valamint a vásárlások során a fenntarthatóság szempontjainak megfontolására napjainkban a Z-generáció a legnyitottabb. Ennek ellenére kevés az olyan felület, ahol a fiataloknak lehetősége lenne közelebbről megismerni a növényi alapú életvitel lehetőségeit.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Ezt az űrt volt hivatott betölteni az idén első ízben megtartott „Flexi Fórum”. Az eseményt november 17-én a Danone Magyarország Kft., az Alpro és a Debreceni Egyetem rendezte meg.
Az egész napos, szemináriumokból és interaktív workshopokból álló, növényi alternatívákat előtérbe helyező rendezvény kiemelkedő aspektusa volt a Növényi Alapú Élelmiszereket Gyártók Országos Szövetsége (NÉGYOSZ) által fogalmazott „Növényi manifesztó” megismerése is. //
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >