Már csak 10 nap és kezdődik a Plant-Powered Perspectives!
Magyarország elsőszámú növényi-alapú élelmiszeripari konferenciája, ahol számos különböző szempontból mutatják be a növényalapú táplálkozási trendeket.
A magyar élelmiszeripar és HoReCa szektor a COVID utáni leállást követően újabb és újabb kihívásokkal néz szembe, változó trendek, fenntarthatósági kihívások és energiaválság formájában. Mindeközben a forgalom még messze nem éri el a járvány előtti szintet. Sok esetben adott területeken komplett vevői szegmens tűnt el a piacról. Több globális tanulmány is visszaigazolja, hogy a fogyasztók közel 30%-a hajlandó volna az étrendjét teljesen a növényi étrend felé fordítani, pusztán fenntarthatósági és környezetvédelmi okoknál fogva.
Hogyan igazíthatjuk ehhez a folyamatosan változó környezethez üzleti terveinket és vállalkozásunk működését?
Ehhez nyújt segítséget a Plant-Powered Perspectives élelmiszeripari konferencia. Az előadások és kerekasztal beszélgetések számos különböző szempontból mutatják majd be a növényalapú táplálkozási trendeket. Szó esik majd a piaci- és jogszabályi környezetről, az élelmiszer előállítás területén zajló innovációkról, a vendéglátás helyzetéről, de az előadók körbejárják a témát a startupok, és a növekedés szempontjából is.
A részletes program és az előadók listája a https://www.novenyikonferencia.hu/ weboldalon található!
Kapcsolódó cikkeink
Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia beépül a vállalatok pénzügyi folyamataiba
Nincs olyan területe a vállalati működésnek, amelyre ne lenne hatással a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >