Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty Tea-rrific a teát tejmentesen inni vágyó fogyasztóknak készült. Ez az első olyan zabital az Egyesült Királyságban, amely kimondottan a tea ízének élményét kívánja fokozni.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A vállalat szerint annak ellenére, hogy az Egyesült Királyságban a tej legfőbb felhasználási területe a tea, eddig nem létezett kifejezetten teázáshoz megfelelő, zabalapú alternatíva. Míg más zabitalmárkák a kávézási élményre koncentráltak, az új termék a tea szerelmeseinek hozott létre tökéletes kísérőt.
A kutatások szerint sokan attól tartanak, hogy a tejalternatívák negatívan befolyásolják a tea ízét, színét, vagy hogy a zabitalok kicsapódnak, rontva ezzel a teázási élményt. A hosszú fejlesztés után megszületett gluténmentes PureOaty Tea-rrific e problémák mindegyikére megoldást nyújt.
Egy 120 fogyasztó bevonásával végzett vakteszt során 74% mondta, hogy a Tea-rrifickel a tea íze sima maradt, 75% szerint a tea megtartotta színgazdagságát, és 79% jelezte, hogy szívesen vásárolna Tea-rrificet. //
Kapcsolódó cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >