Már 78 termékkategória napi árait mutatja az Árfigyelő
Január közepétől újabb 16 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett online Árfigyelő rendszer. Így már 78 termékkategóriában – ami összesen több mint 1800 különböző élelmiszerterméket jelent – hasonlíthatják össze a napi árakat a vásárlók.
Bekerültek az Árfigyelőbe a speciális étrendet követők által leggyakrabban fogyasztott laktóz-, tejfehérje- és gluténmentes termékek. Ez azért fontos, mert Magyarországon több mint 3 millióan élnek valamilyen élelmiszer-intoleranciával, vagy élelmiszer-allergiával, nekik mostantól célzottan is segít az Árfigyelő. Emellett új termékkategória az ásványíz és a marhahús is.
Az online Árfigyelő segít abban, hogy a magyar családok pénzt és időt spóroljanak vásárlásaik során. Hatékonyságát bizonyítja, hogy a július 1-jei indulása óta a kezdetben megfigyelt 62 termékkategória több mint 80%-ában csökkentek az átlagárak, átlagosan mintegy 6%-kal. //
Kapcsolódó cikkeink
Komolyan szigorodhat a versenyjogi szabályok
Március közepe óta figyelemre méltó törvénytervezet kering a parlamentben, mely…
Tovább olvasom >Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >