Közel 1 millió fogyasztóhoz jutott el a nyáron a Szeszipari Szövetség kampánya
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene erejével és online edukációs kártyajátékkal népszerűsítette a tudatos alkoholfogyasztás fontosságát. A spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampánnyal azt bizonyították, hogy a szeretteinkkel töltött idő a meleg nyári estéken egy jó játékkal megfűszerezve, kevesebb alkohollal párosítva is garantálja a felejthetetlen élményeket. A felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzenetek több mint 900 000 felhasználóhoz jutottak el az idei 3 hónapos kampány során.
– Idén is egy nagyon sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött, amivel csak Spotify-on összesen több mint 160 000 embert értünk el a fiatal felnőttektől egészen az idősebb generációkig. Az online edukációs kártyajátékunkban és a közösségi felületeken futó kihívásokban több százan vettek részt, az Italmérték közösségi média felületein közel 260 000 felhasználót értünk el, a médián keresztül pedig mintegy 500 000 emberhez jutottak el üzeneteink – foglalta össze a kampány eredményeit Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Ennyit költenek a magyarok a ballagásra
A ballagás az egyik legfontosabb mérföldkő egy fiatal életében, és…
Tovább olvasom >