Új kampányt vezet be a HELL ICE COFFEE

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 04. 22. 12:12

A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója megújulásához kapcsolódó ICEMEN kreatív platformot, ami azóta is 25 országban fut ATL és digitális csatornákon egyaránt. A kampány 2014. március 18-tól fut televízióban Magyarországon, valamint 16 további országban online felületeken.

2024-ben a HELL egy olyan kampánnyal szerette volna tovább folytatni, és egyben kiegészíteni ezt a platformot, ami koncentráltan hazánk piacvezető read-to-drink jegeskávéjának* adottságait helyezi fókuszba. (*A Nielsen IQ piackutató 2023. január-december időszak adatai alapján, a fogyasztásra kész jegeskávé kategóriában, a teljes hazai kereskedelemben – eladott darabszám alapján.)

A kampány célja, hogy bemutassa a HELL ICE COFFEE minőségi alapanyagait, valamint a fogyasztók körében mélyítse az üzenetét annak, hogy a termék valódi kávékivonatból készül.

A brand egy látványos beauty spotban kalauzolja végig a nézőket azon, hogy mit rejt a HELL ICE COFFEE doboz – így bemutatva a jegeskávé ínycsiklandó összetevőit. Ehhez a márka a valós összetevőkből külön kis világot épített a filmhez – amiben kávébab alagutakon, tejeskávé örvényeken és jégkocka kompozíciókon keresztül vezet az út a jegeskávé felé.

Kapcsolódó cikkeink