Környezetbarátnak lenni járvány idején
A fenntarthatóság épphogy kezdte megvetni a lábát a hazai vendéglátószektorban, itthon is beindult a trend: hazai alapanyagok, szezonális menü, hulladékcsökkentés – sokszor a vendégek nyomására. Ám a vírushelyzet mind a Felelős Gasztrohős Alapítványt, mind tagéttermeit érinti. A szervezet a válsággal kapcsolatos kérdésekből álló kérdőívvel, tapasztalatmegosztó online találkozóval, folyamatos kommunikációval segíti az éttermeket. Több, a Gasztrohősökkel kapcsolatban álló vállalkozás is gyorsan alkalmazkodott a helyzethez. Az UrbanFood Cafe&Coworking közösségi kávézó, összefogva partnertermelőivel és a Wolttal, friss, hazai, szezonális zöldségeket, gyümölcsöket, tejtermékeket, péksüteményeket is bevettek a kínálatukba szendvicseik mellé.
A FourBites Catering eddigi B2B működését átalakította át B2C-vé. Az eddigi konferencia-, partyfalatkák helyett nagy, családi adagokat, leveseket, egytálételeket főznek. A cég ügyfélkapcsolati menedzsere szerint jelenleg leginkább a higiéniát tartják szem előtt a vendégek, így a többször használható elviteles dobozok használata náluk kizárt. A Fruccola munkatársaihoz ezzel szemben érkezett kérés arra vonatkozóan, hogy tartós dobozban szállítsák ki a megrendelt ételt. Az étterem csatlakozott a Felelős Gasztrohős Dobozközösség programjához, így eleget tettek a kérésnek. //
Kapcsolódó cikkeink
A Wolt elindítja a hibrid kiszállítást
A Wolt április közepén az éttermek változó igényeinek jobb kiszolgálása…
Tovább olvasom >SIRHA Budapest 2024 – A tökéletes szakmai fórum
A SIRHA Budapest 2024. március 5. és 7. között várja…
Tovább olvasom >Üzletek és éttermek kattintásnyi távolságban
A magyar e-kereskedelem hosszú évekig tartó, lassú, fokozatos növekedése a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >