A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a Sapporo számára, amelynek ferde profilja befolyásolja, hogy az ital hogyan lép kölcsönhatásba fogyasztójának szájpadlásával. A pohár a sör gazdagságának és aromájának maximalizálása érdekében három különböző ízprofilt nyújt – oldala elöl és hátul egyenes, míg a bal oldala befelé ível, a jobb pedig kifele, mindez aszimmetrikus formát alkot. Ha például az egyenes oldalon kezdjük az italt, a sör végigfolyik a nyelv közepén, és egyenesen a szájüreg hátsó részébe jut, ahol az íz ropogós, frissítő befejezéssel zárul.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Nendónak nem ez az első, a sör szofisztikált fogyasztását és élvezetét befolyásoló speciális fejlesztése: ugyancsak a Sapporónak tervezték a fizika törvényeivel játszó sörösdobozt, amelyen a két egymáshoz képest ferdén elhelyezett nyitó húzópánt segítségével ízlés szerint befolyásolható, milyen mennyiségű habbal lehessen kiönteni a doboz tartalmát. //
Kapcsolódó cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Monster Energy Ultra Rosá
A magyar piacon februárban bevezetett termék teljesen új ízélményt nyújt…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Asztelnemű kempingezéshez, hajózáshoz, űrhajózáshoz – A nap videója
A Full Windsor mágneses étkészlete, a Magware könnyen összekapcsolódó tányérokból,…
Tovább olvasom >