Kínára figyel a Carlsberg
A dán Carlsberg, amely az előrejelzéseket felülmúló éves bevételről számolt be 2024-ben, 10%-nál is többet kíván értékesítésbe és marketingbe fektetni. Az invesztíció többségét a vállalat Kínára és Vietnámra, a prémium márkákra és digitális projektekre fordítja majd.
A világ harmadik legnagyobb sörfőzője 2024-ben a működési eredmény 1–5% közötti organikus növekedését várja, ami jóval elmarad egyes elemzői várakozásoktól.
A Carlsberg 2027-es növekedési céljai ambiciózusabbak, de úgy tűnik, hogy azok egyelőre bizonytalan tényezőkön, például a kínai gazdaság fellendülésén alapulnak.
A vállalat szerint bár, a kínai fogyasztói környezet továbbra is visszafogott, a piaci részesedés növelése révén ott is volumennövekedést érhet el.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >