Érzékszervbarát vásárlási idősávot tesztel az Aldi az Egyesült Királyságbeli üzleteiben
Az Aldi az Egyesült Királyságban működő egyes üzleteiben ún. érzékszerv-barát vásárlási idősávot tesztel.
Augusztus közepétől október végéig kínál az Aldi közel 100 üzlete kínál minden kedden 18:00 és 20:30 között csendesebb vásárlási élményt a betérőknek.
Ha a kísérlet sikerrel jár, a kezdeményezést a német diszkontlánc valamennyi brit üzletére kiterjeszti. Az intézkedés következtében megszűnik az üzletben eltekintenek a hangosbemondó használatától, halkabb lesz a pénztárgépek scannereinek hangja, és minden vásárló figyelmét felhívják az e célra kijelölt időpontokra.
Nagy-Britannia negyedik legnagyobb üzletlánca ezenkívül figyelmet fordít a rejtett fogyatékkal élőket megkülönböztető napraforgóra és támogatja az ilyen fogyatékkal élő vásárlókat és kollégákat.
Emellett az Aldi munkatársai a rejtett fogyatékkal és a Napraforgó szimbólummal kapcsolatos tréningen is részt vettek, így további segítséget tudnak nyújtani azoknak, akiknek erre szükségük lehet.
Vicky Metcalf, az Aldi UK sokszínűségért és befogadásért felelős igazgatója elmondta:
– Az új érzékszervbarát vásárlási idősávval a célunk segíteni azoknak, akik a csendesebb vásárlási élményt részesítik előnyben, vagy nehezen viselik a zajos környezetet.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >