Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc azzal, hogy eltávolít minden csokoládét és édességet a kasszazónából. A kezdeményezést a nemzeti közegészségügyi társaság is üdvözölte. Az intézkedés jelenleg bevezetés alatt áll a Kiwi Norvégiában működő 703 üzletében.
Norvégiában 4-ből 1 fogyasztó vásárol a Kiwi üzleteiben, amelyek hetente több mint négymillió vásárlási tranzakciót regisztrálnak.
Az „egészségesebb kasszák” az egyik olyan fontos intézkedés, amely a vásárlókat egészségesebb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti. A vállalat példát kíván mutatni, tudván, hogy befolyásolhatja, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Ugyanakkor a kiskereskedő kijelentette, hogy az édességrészleget az üzleten belül nem fogja áthelyezni a kasszazónához meglehetősen közel eső jelenlegi helyéről.
A Kiwi 2025-ig 10%-kal kívánja csökkenteni a cukros élelmiszerek eladását 2020-hoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Ha kell egy kis… energia
Az energiaitalok piaca egyre több fogyasztót vonz az energiaszükséglet gyors és…
Tovább olvasom >Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >