Eladja az Ahold Delhaize USA a FreshDirectet a Getirnek
Az élelmiszer-kiskereskedelmi óriás közölte, hogy kivonul az élelmiszeripari e-kereskedelmi szolgáltatásból és omnichannel stratégiájára összpontosít.
Az Ahold Delhaize USA legutóbbi bejelentése szerint eladja FreshDirect online élelmiszerbolt szolgáltatását a Getir gyorsfutár cégnek. Az Ahold Delhaize vezetői ugyanis arra a következtetésre jutottak, hogy a vállalatnak fokozottabban kell összpontosítania mind az üzleten belüli, mind a digitális élményekre és a FreshDirect útjában áll annak, hogy a vállalat omnichannel kereskedőként piaci pozícióját megerősítse.
Az Ahold Delhaize közölte, hogy a New York-i régiót kiszolgáló e-kereskedelmi szolgáltatást megszünteti, hogy a vállalat szerint „legnagyobb növekedési potenciállal kecsegtető” omnichannelre összpontosítson.
A FreshDirect ügyfelei a közlemény szerint nem fognak fennakadást tapasztalni a vállalat Getirnek történő eladása következtében. Minden vásárló ugyanazoktól a kézbesítőktől kapja majd meg rendeléseit, és az olyan szolgáltatások, mint az előfizetéses FreshDirect DeliveryPass, továbbra is a megszokott módon fognak működni – jegyezte meg az Ahold Delhaize.
Míg az Ahold Delhaize a jövőjét omnichannel stratégiájára építi, amely fizikai boltokra is számít, a Getir kifejezetten a digitális térre összpontosít. A Getir FreshDirect felvásárlására vonatkozó tervei mégis változást jelentenek a törökországi székhelyű vállalat számára, amely ultrarövid futárcégként szerzett hírnevet, de most a hagyományosabb élelmiszer-házhozszállítási üzletág felé mozdul el, amely a másnapi kiszállítástól az expressz szállításig mindent kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >