A Tender’lish márkával debütál a FrieslandCampina az Egyesült Királyság húsmentes piacán

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 21. 09:55

Az európai tejipari óriás, a FrieslandCampina először lépett az Egyesült Királyságban a húshelyettesítők piacára egy új alternatív csirkehús termékcsaláddal. A Tender’lish márka október elejétől kapható a brit élelmiszerüzletekben.

A holland tejipari szövetkezet szerint a termékcsalád már jól teljesített Belgiumban, Németországban és Hollandiában, és mostantól „központi szerepet kap a vállalatnak a húsmentes kategória felvirágoztatására irányuló stratégiájában az Egyesült Királyságban” – közölte a cég a The Grocer című lapnak adott nyilatkozatában.

Az alternatív csirkehús 60%-ban sovány tejből készül, ezért vegán fogyasztók számára nem alkalmas. A márka szerint azonban a terméket tejtartalma minőségi fehérje- és kalciumforrássá teszi. Ennek az alapanyagnak köszönhetően a termék szaftosabb és textúrája a valódi csirkehúsban található rostrétegekre hasonlít. A termékcsalád állítólag rostban és vasban gazdag.

A Tender’lish bevezetését a szigetországban egy 2024-ben 2 millió font értékű ATL-kampány támogatja a bolti aktivációk, a kóstoltatás, valamint a közösségi és digitális marketingtevékenységek mellett.

A bevezetés révén egy nagy tejipari vállalat tett lépést a húsmentes kategória felé a tejtermékeket kulcsfontosságú alapanyagként használva. A Lactalis UK & Ireland a múlt hónapban vezette be a Seriously Cheese Burgers termékcsaládot, amellyel célja, hogy a fogyasztóknak a hagyományos hamburgerekre vegetáriánus alternatívát kínáljon.

The Grocer

Kapcsolódó cikkeink