A Tender’lish márkával debütál a FrieslandCampina az Egyesült Királyság húsmentes piacán
Az európai tejipari óriás, a FrieslandCampina először lépett az Egyesült Királyságban a húshelyettesítők piacára egy új alternatív csirkehús termékcsaláddal. A Tender’lish márka október elejétől kapható a brit élelmiszerüzletekben.
A holland tejipari szövetkezet szerint a termékcsalád már jól teljesített Belgiumban, Németországban és Hollandiában, és mostantól „központi szerepet kap a vállalatnak a húsmentes kategória felvirágoztatására irányuló stratégiájában az Egyesült Királyságban” – közölte a cég a The Grocer című lapnak adott nyilatkozatában.
Az alternatív csirkehús 60%-ban sovány tejből készül, ezért vegán fogyasztók számára nem alkalmas. A márka szerint azonban a terméket tejtartalma minőségi fehérje- és kalciumforrássá teszi. Ennek az alapanyagnak köszönhetően a termék szaftosabb és textúrája a valódi csirkehúsban található rostrétegekre hasonlít. A termékcsalád állítólag rostban és vasban gazdag.
A Tender’lish bevezetését a szigetországban egy 2024-ben 2 millió font értékű ATL-kampány támogatja a bolti aktivációk, a kóstoltatás, valamint a közösségi és digitális marketingtevékenységek mellett.
A bevezetés révén egy nagy tejipari vállalat tett lépést a húsmentes kategória felé a tejtermékeket kulcsfontosságú alapanyagként használva. A Lactalis UK & Ireland a múlt hónapban vezette be a Seriously Cheese Burgers termékcsaládot, amellyel célja, hogy a fogyasztóknak a hagyományos hamburgerekre vegetáriánus alternatívát kínáljon.
Kapcsolódó cikkeink
Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel…
Tovább olvasom >Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >