Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven ismert brit egészséges snackmárkát, ám a felek a tranzakció összegét nem hozták nyilvánosságra.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Ezzel a felvásárlással a Hero belépett az Egyesült Királyság egészséges snack szegmensébe, és lehetőséget kap arra, hogy a Deliciously Ella termékeket több országban is bevezesse a piacra.
A Hero Group stratégiája már évek óta arra összpontosít, hogy olyan márkákat vonzzon be, amelyek illeszkednek a cég alapvető kategóriáihoz, és természetes, egészséges ételeket kínálnak a fogyasztóknak. Ebbe a küldetésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Deliciously Ella.
A brit márka 2016-os indulása óta gyorsan növekedett, és több mint 100 millió terméket adott el. A felvásárlás után is a cég vezetésében maradó márkaalapítók, Ella és Matthew Mills több ajánlatot is kapott, de csak a Hero Group megközelítése, hosszú távú gondolkodásmódja tűnt számukra megfelelőnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >Az idei aszály a konzervipar teljesítményére is negatív hatással volt
Közepes csemegekukorica-termést és gyenge zöldborsótermést vásárolhatott fel idén a hazai…
Tovább olvasom >ENVIRONTEC fenntarthatóság és innováció
Sikeresen zárult az ENVIRONTEC powered by ÖKOINDUSTRIA szakkiállítás, amely három…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >Heineken vegyesvállalat építi meg Dubaj első kereskedelmi sörfőzdéjét
Egy a Heineken által létrehozott joint venture tervezi felépíteni az…
Tovább olvasom >Banai Péter Benő: tartós növekedési pályára áll a magyar gazdaság
Tartós növekedési pályára tud állni a magyar gazdaság a következő…
Tovább olvasom >