A Molson Coors új, kalóriaszegény bió söre a Coors Pure
Elkészítette az első USDA tanúsított organikus, kalóriacsökkentett sörét a Molson Coors az Egyesült Államokban. A bevezetést az április 7-i Nemzeti Sörnapra időzítették és a kampány a futás tematikára épül.
A Business Wire oldalán közzétett tájékoztató szerint az új, organikus sör az Egyesült Államok egész területén elérhető. A márka tulajdonosa a hazánkban is működő Molson Coors (Borsodi, Staropramen, PilsnerUrquell).
Könnyű és pezsgő íz
A Coors Pure bió light sör egyszerű, minőségi alapanyagokból készült, a Sziklás-hegység tiszta és üdítő frissességét ígéri, a Coors-ra jellemző pezsgő ízvilággal. A receptúra üdítően egyszerű, könnyű láger a finom maláta édességével, alacsony keserűséggel és enyhe citrusos komlójegyekkel. Limitált kiadásban és disztribúcióban citrussal készült variáns is elérhető. Mindössze 92 kalória, cukor hozzáadása nélkül készült a Coors Pure könnyed és pezsgő ízű, tiszta érzéssel és minimális utóízzel jellemezhető.
-A Coors Pure válasz azoknak a sörivóknak, akik organikus, alacsony kalóriatartalmú alternatívát keresnek, kompromisszum nélküli Coors ízélménnyel. A nyárhoz közeledve egyre több testmozgás-rajongó fut az ország parkjain és utcáin. Örömmel mutatunk be egy sört, amely tökéletes felüdülés azok számára, akik megpróbálnak egészségesebben élni – mondja Marcelo Pascoa, a Molson Coors marketing alelnöke.
Sörfutás
Április 7-én a Nemzeti Sörnapon reggel 7:00-9:00 között, az USA legnagyobb szabadidős futó területén, a New Yorki Central Parkban profi futók, hátukon óriási QR kóddal futottak a kampány bevezetőjeként. Aki le tudta fotózni a hátukon viselt kódot, beválthatta egy 12 darabos Coors Pure csomagra.
A kampány országos kiterjesztése a Coors Pure Beer Run aktiváció, amelyben a Coors Pure felhívja a futókat és a sör szerelmeseit USA-szerte, hogy április 7-14. között vegyenek részt egy (szó szerinti) sörfutásban. A sörfutásban Coors Pure doboz alakban kell futni, közben rögzíteni a pályát a kedvenc futó alkalmazásban, erről egy képernyőképet e-mailen a márkának elküldeni, ezzel válik esélyessé a futó egy ingyenes, 12 darabos Coors Pure csomagra.
A Coors Pure Beer Run kampányt széles körben hirdetik, köztük TV, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat és Podcastok is népszerűsítik.
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >