Finally we are competing together again
In October POPAI Hungary Association held a hybrid meeting at the Heineken headquarters in Budapest. Dániel Salem, Heineken’s national trade marketing manager gave a presentation about what sporting events mean to post-covid consumers. Heineken and Desperados brand manager Dóra Szekeres introduced one of the biggest Heineken campaigns so far – this was realised for the UEFA Euro 2020 football European Championship, where one of the host was Budapest. In the near future Heineken will start sponsoring women’s football and car racing.
//
This article was also published in 11/2021 of Trade magazin.
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken renews F1 global partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
