Finally we are competing together again
In October POPAI Hungary Association held a hybrid meeting at the Heineken headquarters in Budapest. Dániel Salem, Heineken’s national trade marketing manager gave a presentation about what sporting events mean to post-covid consumers. Heineken and Desperados brand manager Dóra Szekeres introduced one of the biggest Heineken campaigns so far – this was realised for the UEFA Euro 2020 football European Championship, where one of the host was Budapest. In the near future Heineken will start sponsoring women’s football and car racing.
//
This article was also published in 11/2021 of Trade magazin.
Related news
Important data arrives before the holidays: it’s no longer embarrassing to say no to alcohol
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken launches WhatsApp technology that swaps voice notes for beers in pubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
