Végre újra együtt versengünk
A POPAI Magyarország Egyesület októberi, hibrid találkozóját a Heineken budapesti központi irodájában rendezték meg személyes jelenléttel, több tag pedig online kapcsolódott be.
A „Mit jelentenek a sportesemények a postcovid fogyasztóknak – avagy az EB Heineken szemüveggel nézve” címmel meghirdetett esemény házigazdája és a kereskedelmi marketing rész előadója Salem Dániel, a Heineken National Trade marketing managere volt. Az eddigi egyik legnagyobb Heineken brandaktivitás videókkal és képekkel gazdagon illusztrált bemutatását pedig Szekeres Dóra, Heineken és Desperados brand manager prezentációján keresztül élhették át a résztvevők. Kiderült, hogy a COVID-időszakban a magyar fogyasztók kétharmada nem sportolt, de a sporteseményeket, a magyar érintettség kapcsán kiváltképp nyomon követte, és a sörfogyasztásban is jeleskedett. A sikeres szezonhoz a TV- és online kommunikáció, az országos promóció és a láncspecifikus aktivációk is nagyban hozzájárultak.
A Heineken sportszponzorációs tevékenysége a jövőben kibővül a női labdarúgás és autóversenyzés támogatásával is. Az alkalom elején és végén a résztvevők a Heineken, akár otthoni használatra is alkalmas, elegáns, 8 literes minisörcsapját, a Blade-et is kipróbálhatták. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >