Auchan integrates entire communication with new manager

Hajnalka Széll
országos marketing és
head of communication
Auchan Magyarország
From September Hajnalka Széll is the head of Auchan Magyarország’s entire communication, which will make possible a more coordinated and integrated implementation than ever before. Auchan’s marketing and customer relations director will focus primarily on improving the chain’s price image, brand attractiveness, and customer experience. She will also be working on the digital development of the loyalty programme. Hajnalka Széll joined Auchan in 2001, where she worked as HR and communications director in the last six years. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023/8-9.
Related news
The winning projects of Tesco’s competition supporting children, young people and local communities can start with the start of school – nearly 2 million people voted for them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan hit by another cyberattack
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >