Auchan integrates entire communication with new manager

Hajnalka Széll
országos marketing és
head of communication
Auchan Magyarország
From September Hajnalka Széll is the head of Auchan Magyarország’s entire communication, which will make possible a more coordinated and integrated implementation than ever before. Auchan’s marketing and customer relations director will focus primarily on improving the chain’s price image, brand attractiveness, and customer experience. She will also be working on the digital development of the loyalty programme. Hajnalka Széll joined Auchan in 2001, where she worked as HR and communications director in the last six years. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023/8-9.
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The winning projects of Tesco’s competition supporting children, young people and local communities can start with the start of school – nearly 2 million people voted for them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >