Auchan integrates entire communication with new manager

Hajnalka Széll
országos marketing és
head of communication
Auchan Magyarország
From September Hajnalka Széll is the head of Auchan Magyarország’s entire communication, which will make possible a more coordinated and integrated implementation than ever before. Auchan’s marketing and customer relations director will focus primarily on improving the chain’s price image, brand attractiveness, and customer experience. She will also be working on the digital development of the loyalty programme. Hajnalka Széll joined Auchan in 2001, where she worked as HR and communications director in the last six years. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023/8-9.
Related news
The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
