Auchan integrates entire communication with new manager

Hajnalka Széll
országos marketing és
head of communication
Auchan Magyarország
From September Hajnalka Széll is the head of Auchan Magyarország’s entire communication, which will make possible a more coordinated and integrated implementation than ever before. Auchan’s marketing and customer relations director will focus primarily on improving the chain’s price image, brand attractiveness, and customer experience. She will also be working on the digital development of the loyalty programme. Hajnalka Széll joined Auchan in 2001, where she worked as HR and communications director in the last six years. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023/8-9.
Related news
Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Spar expanded its store network with an investment of 1.7 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Freedom24 Analysis: Klarna and Revolut Put Europe Back in the Game
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >