Új vezetővel integrálja az Auchan a teljes kommunikációját
Szeptembertől Széll Hajnalka vezetése alá kerül az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, integrált megvalósításra ad lehetőséget.
Az Auchan Magyarország marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója elsősorban az Auchan árimázsának és márkaattraktivitásának növelésére, illetve a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a vállalat Magyarország vezető CSR-márkájává válhat.
Széll Hajnalka kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be, ahol az utóbbi hat évben országos humánerőforrás- és kommunikációs igazgatóként erősítette a vezetőséget. Jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, és stratégiai szerepe van a munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.
– Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése – emelte ki. //
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >