Új vezetővel integrálja az Auchan a teljes kommunikációját

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 24. 09:13

Széll Hajnalka
országos marketing és
vásárlói kapcsolatok
igazgatója
Auchan Magyarország

Szeptembertől Széll Hajnalka vezetése alá kerül az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, integrált megvalósításra ad lehetőséget.

Az Auchan Magyarország marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója elsősorban az Auchan árimázsának és márkaattraktivitásának növelésére, illetve a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a vállalat Magyarország vezető CSR-márkájává válhat.

Széll Hajnalka kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be, ahol az utóbbi hat évben országos humánerőforrás- és kommunikációs igazgatóként erősítette a vezetőséget. Jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, és stratégiai szerepe van a munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.

– Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése – emelte ki. //

A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink