„Új lehetőség minden csészében”: Új NESCAFÉ® kommunikáció
A Nestlé legnagyobb kávémárkája, a NESCAFÉ® életében a fenntarthatóság mindig is fontos szerepet játszott. A NESCAFÉ® Európa-szerte új kampány keretein belül mutatja be fenntarthatósági törekvéseit a kávétermesztő farmerektől egészen a kávé csomagolásáig és fogyasztásáig, kiemelve néhányat a már elért eredmények közül, mint például a 100%-ban felelős forrásból származó kávé felhasználása az európai gyárakban. Magyarországon a márka legnépszerűbb terméke az üveges NESCAFÉ® Classic 200 g, melynek csomagolása ez alkalomból megújul, megjelenítve a 100% felelős forrásból származó kávéüzenetet. A kampánnyal egy időben a NESCAFÉ® magyarországi weboldala is teljes átalakuláson megy keresztül. További információk a márkával és a fenntarthatósággal kapcsolatban: www.nescafe.com/hu
®Registered trademark of Société des Produits Nestlé S.A.
Bevezetés hónapja: 2023. augusztus
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV, digitális és in-store kommunikáció, a kampányidőszakban NESCAFÉ® Classic összecsomagolások
Kapcsolatfelvétel: web: www.nescafe.hu
Related news
Amazon shifts from European roads to trains and boats
Amazon is increasingly using rail and sea transportation in Europe,…
Read more >Taxonómia-rendelet: komoly a lemaradásunk
Komoly lemaradásban vannak a tőzsdén jegyzett magyar vállalatok a fenntarthatóság…
Read more >PwC: investors don’t believe sustainability reports
Although sustainability is an important consideration when making investment decisions,…
Read more >More new products
Sheba Taste of Paris selection for adult cats
New Sheba Taste of Rome and Taste of Paris, two…
Read more >Lavazza Qualità Oro – Mountain Grown coffee beans
Qualità Oro is one of Lavazza’s oldest coffee blends, created…
Read more >