„Új lehetőség minden csészében”: Új NESCAFÉ® kommunikáció
A Nestlé legnagyobb kávémárkája, a NESCAFÉ® életében a fenntarthatóság mindig is fontos szerepet játszott. A NESCAFÉ® Európa-szerte új kampány keretein belül mutatja be fenntarthatósági törekvéseit a kávétermesztő farmerektől egészen a kávé csomagolásáig és fogyasztásáig, kiemelve néhányat a már elért eredmények közül, mint például a 100%-ban felelős forrásból származó kávé felhasználása az európai gyárakban. Magyarországon a márka legnépszerűbb terméke az üveges NESCAFÉ® Classic 200 g, melynek csomagolása ez alkalomból megújul, megjelenítve a 100% felelős forrásból származó kávéüzenetet. A kampánnyal egy időben a NESCAFÉ® magyarországi weboldala is teljes átalakuláson megy keresztül. További információk a márkával és a fenntarthatósággal kapcsolatban: www.nescafe.com/hu
®Registered trademark of Société des Produits Nestlé S.A.
Bevezetés hónapja: 2023. augusztus
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV, digitális és in-store kommunikáció, a kampányidőszakban NESCAFÉ® Classic összecsomagolások
Kapcsolatfelvétel: web: www.nescafe.hu
Related news
Coffee consumption declines in Germany in 2024
Total per capita consumption dropped nearly 2% in volumes to…
Read more >Aldi cuts back on wine packaging
The UK subsidiary of budget supermarket Aldi will cease to…
Read more >Hungarian companies must answer sustainability questions
Hungarian companies have only a few months to prepare: from…
Read more >More new products
Mizo strawberry-popcorn flavoured milk drink
For Valentine’s Day Mizo comes out with a new strawberry-popcorn…
Read more >