„Új lehetőség minden csészében”: Új NESCAFÉ® kommunikáció
A Nestlé legnagyobb kávémárkája, a NESCAFÉ® életében a fenntarthatóság mindig is fontos szerepet játszott. A NESCAFÉ® Európa-szerte új kampány keretein belül mutatja be fenntarthatósági törekvéseit a kávétermesztő farmerektől egészen a kávé csomagolásáig és fogyasztásáig, kiemelve néhányat a már elért eredmények közül, mint például a 100%-ban felelős forrásból származó kávé felhasználása az európai gyárakban. Magyarországon a márka legnépszerűbb terméke az üveges NESCAFÉ® Classic 200 g, melynek csomagolása ez alkalomból megújul, megjelenítve a 100% felelős forrásból származó kávéüzenetet. A kampánnyal egy időben a NESCAFÉ® magyarországi weboldala is teljes átalakuláson megy keresztül. További információk a márkával és a fenntarthatósággal kapcsolatban: www.nescafe.com/hu
®Registered trademark of Société des Produits Nestlé S.A.
Bevezetés hónapja: 2023. augusztus
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV, digitális és in-store kommunikáció, a kampányidőszakban NESCAFÉ® Classic összecsomagolások
Kapcsolatfelvétel: web: www.nescafe.hu
Related news
Retail kept its position in terms of employer attractiveness
Honouring Hungary’s most attractive employers, the Randstad Awards have been…
Read more >New paintings on Mizo Art Coffee packaging
Mizo Coffee Selection is reinterpreting the coffee experience again this…
Read more >LG releases its 2024-2025 sustainability report
LG Electronics (LG) has released its 2024-2025 Sustainability Report, officially…
Read more >More new products
Lorin liquid soap 750 ml doypack – almond milk, sensitive
Doypack pouches use less plastic, leaving a smaller ecological footprint.…
Read more >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Serum 30 ml
The innovative formula promises a uniform complexion, fewer dark spots…
Read more >