Németország: minden ötödik Burger Kingben eladott Whopper növényi alapú
Egyre népszerűbb a húsmentes táplálkozás Németországban: a vegetáriánusok aránya mintegy 10%, míg a vegánoké 3,8%. A Burger King az országban a növényi alapú ételek iránti ugrásszerűen megnövekedett keresletnek úgy tesz eleget, hogy minden menüpontból árul húsmentes változatot is.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A vállalat marketingvezetője szerint az éttermek ma már körülbelül minden ötödik Whoppert és közel minden negyedik Long Chicken szendvicset növényi alapú pogácsával értékesítenek.
A Burger King Németországban a holland The Vegetarian Butcher márka vegán húsáruját kínálja, Long Chicken szendvicsében pedig a Violife vegán sajtját használja. Míg ez a termék vegán, a húsmentes termékek némelyikében tojás vagy tejből készült sajt található.
Az üzletlánc 2021-ben nyitotta meg a világ első teljesen növényi alapú Burger King éttermét Kölnben. A lépés népszerűsége okán a példát számos más ország – köztük az Egyesült Királyság, Portugália és Ausztria – is követte. //
Related news
Wholesale prices in Germany fell month-on-month, but rose year-on-year in May
In Germany, the monthly decline in wholesale prices accelerated in…
Read more >Bel Group to discontinue plant-based cheese brand Nurishh
As part of the move, the Saint-Nazaire production site will…
Read more >Lekkerland Opens First Rewe To Go at a German Motorway Rest Stop
Convenience specialist Lekkerland, in cooperation with Tank & Rast, has…
Read more >Related news
A third of the population is still looking for ways to eat healthier, and only one in four Hungarians eats consciously
Nutrition is not only the foundation of proper bodily functions,…
Read more >A year of responses: this is how poultry industry players responded to the challenges in 2024
The year 2024 was a turning point for the domestic…
Read more >This is how we can protect ourselves against inflation: these are now the cheapest products in stores
While we can still find products on store shelves that…
Read more >