Cerbona bites bigger from the the market of Sport mueslis
There is also a growing demand for functional foods, as well as towards products that serve the needs of healthier consumers and specific consumer groups in Hungary. Cerbona, that is constantly developing its offer, has recently shifted its footsteps to a new, booming market segment – origo wrote.

kép: cerbonasport.hu
image: cerbonasport.hu
The Cerbona Élelmiszergyártó Kft. (Cerbona Food Factory Ltd.) has introduced porridge and muesli beside Sport muesli specialties tailored to the specific needs of regular sports people.
The product range is now expanded with Sport + Proteins, which are made with high 30 percent protein content and low sugar content. (origo.hu)
Related news
Lidl is again the sponsor of the Women’s Handball World Championship
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Halloween Fuels Pumpkin And Sweet Sales In Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Qvik mobile payment: first available nationwide at Praktiker
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Revolut: full crypto withdrawal in Hungary – customers given a tight deadline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OTP Group tops the Central and Eastern European region for the third time in The Banker magazine’s Top 100 international banks ranking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

