What do internet users order in a restaurant?
A joint survey by Bónusz Brigád and GKI Digital on the restaurant-going habits of internet-using Hungarians has revealed that the majority, 87 percent prefer Hungarian cuisine. They are willing to pay HUF 2,000-5,000 for trying a new dish and they read about the restaurant on the internet before they go there. More than half like to try completely new flavours and this proportion is even bigger, 75 percent in the 25-39 age group. The second most popular is Italian cuisine at 76 percent. //
Related news
Fewer and fewer Hungarian companies are successful in e-commerce, but why?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year we started shopping earlier for Christmas and are thinking more about options
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Online shopping platform Avokado launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Huge result: more Michelin recognition for Hungarian restaurants and hotels than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest on Condé Nast Traveller’s top list: the capital is 19th among the best cities in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Marriott launches its outdoor-focused brand: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >