Mit esznek a netezők az étteremben?
A Bónusz Brigád és a GKI Digital étterembe járási szokásokról készített közös felmérést hazai internetezők egy csoportjának megkérdezésével. A válaszadók többségének a magyar konyha a kedvence, egy új étel kipróbálására 2-5 ezer forintot szánnak, és mielőtt elmennének egy új étterembe, az interneten olvasnak róla – derült ki. Több mint felük szeret teljesen új ízeket kipróbálni. A 25–39 évesek között ez az arány még magasabb, közel 75 százalék. Külföldön a válaszadók fele próbálja ki a helyi jellegzetességeket, de csak akkor, ha nincs benne szokatlan alapanyag. A felmérés szerint a legtöbben hagyományos éttermet választanak, ha nem otthon étkeznek.
A válaszadók 87 százalékának a magyar ízvilág a kedvence. Második helyen az olasz ételek végeztek 76 százalékkal, ezeket a görögök és a kínaiak követik. A 18–29 évesek az amerikai és a mexikói ételeket is kedvelik. A legtöbben, a választ adók 72 százaléka a neten olvas utána az adott helynek, mielőtt elmenne oda. Közel 60 százalékuk ismerősei ajánlásaira hagyatkozik. A barátok ajánlása a legfiatalabb korosztályban még nagyobb arányú, 76 százalék, a neten pedig a 30–39 éves válaszadók 91 százaléka ellenőrzi a kinézett éttermet. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre kevesebb magyar cég sikeres az e-kereskedelemben, de vajon miért?
A magyar cégek nehezen boldogulnak az online kereskedelemben, és a…
Tovább olvasom >Idén karácsonyra korábban kezdtünk vásárolni és többet gondolkozunk
Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években…
Tovább olvasom >Új szereplő az e-kereskedelmi piacon: Elindult az Avokado online bevásárlóplatform
Székács Tibor neve az FMCG-piacon nem ismeretlen: a Plus Élelmiszer Diszkont és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >