Auchan welcomed New Year’s Eve with quality products
According to Auchan’s experience, traditional festive dishes and drinks are still the most popular among Hungarians, but for the New Year’s Eve people choose higher quality products.
The supermarket chain achieves 20 percent of its annual champagne and wine sales in November and December and fifth of the annual frankfurter turnover. The lentil (according to the beliefs bringing wealth) can not be missing from the New Year’s Eve table of the Hungarians, which is well illustrated by the fact that Auchan stores sell half the annual lentil amount in the pre-New Year’s Eve period.
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan hit by another cyberattack
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan takes a new direction: the hypermarket chain would take things to the next level with smaller stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Art on Me is closing for good
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The economic sentiment index deteriorated in the EU and the euro area in August, but improved in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: at least 70 out of every 100 forints spent goes to multinationals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >