Auchan welcomed New Year’s Eve with quality products
According to Auchan’s experience, traditional festive dishes and drinks are still the most popular among Hungarians, but for the New Year’s Eve people choose higher quality products.
The supermarket chain achieves 20 percent of its annual champagne and wine sales in November and December and fifth of the annual frankfurter turnover. The lentil (according to the beliefs bringing wealth) can not be missing from the New Year’s Eve table of the Hungarians, which is well illustrated by the fact that Auchan stores sell half the annual lentil amount in the pre-New Year’s Eve period.
Related news
Goose season is in full swing: record quantities of St. Martin’s Day delicacies are being sold!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Etyek sparkling wine comes under EU protection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon France Teams Up With Auchan’s Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Goose season is in full swing: record quantities of St. Martin’s Day delicacies are being sold!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The NOE and CBA fundraising campaign runs from Friday to Sunday
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

