AKI monitors prices in ever more places
The market price information system (PÁIR) of the Institute of Agricultural Economics (AKI) also monitors the consumer prices of food products. Recently this data collection has been expanded to 10 retail chains (Tesco, Auchan, Interspar, SPAR, Penny, Lidl, CBA, Coop (Super), Reál, CBA Príma), and in the case of certain products (e.g. milk, flour, sunflower seed oil) they even differentiate between branded and private label products. //
Related news
Giving is Joy! – We can join the Christmas fundraising now with donation cards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Joy of Giving! charity campaign has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price Battle Around Milka Chocolate in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AI Readiness Index 2025: we are more prepared now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
