AKI monitors prices in ever more places
The market price information system (PÁIR) of the Institute of Agricultural Economics (AKI) also monitors the consumer prices of food products. Recently this data collection has been expanded to 10 retail chains (Tesco, Auchan, Interspar, SPAR, Penny, Lidl, CBA, Coop (Super), Reál, CBA Príma), and in the case of certain products (e.g. milk, flour, sunflower seed oil) they even differentiate between branded and private label products. //
Related news
Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl also supported the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >András Csonka “Pici”’s little assistants have arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
