General meeting and trade programme
Just like last year, SPAR was the host of the annual general meeting of POPAI Hungary Association and the trade programme afterwards.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/6-7.
POPAI members gathered in the training room of Pávaház, and they unanimously approved the 2022 report. In the following trade programme Károly Németh, SPAR’s head of marketing spoke about changing consumption habits.
This year’s POPAI motto is “Very Fast Moving Brands, Retail, POP”, and SPAR’s loyalty and market research team leader Anita Molnár and her colleague László Varjú gave a related presentation. //
Related news
SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
