Közgyűlés és találkozó
A tavalyihoz hasonlóan idén is a SPAR volt a házigazdája a POPAI Magyarország Egyesület éves közgyűlésének és az azt követő szakmai programnak. A Pávaház oktatótermében gyűltek össze a tagok, ahol Kátai Ildikó főtitkár mutatta be a tavalyi év emlékezetes pillanatait és a pénzügyi adatokat. A jelenlévők egyhangúan elfogadták a 2022. évre vonatkozó beszámolót és a közhasznúsági mérleget.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Németh Károly, a SPAR marketingvezetője és a POPAI Magyarország vezetőségi tagja, az idei év mottójához illeszkedve – „Very Fast Moving Brands, Retail, POP” – bemutatta, hogy a kihívásokkal teli gazdasági környezetben hogyan változnak a vásárlási szokások. Az új trendek elé menve ajánlják vevőiknek a SPAR AKCIÓTERV kampánycsomagot, aminek elemei egyenként és összességében is nagy sikert aratnak.
A „Very Fast Moving Retail by SPAR” téma kifejtésére Molnár Anita és Varjú Mátyás, a SPAR piackutatási vezetője és munkatársa, Bicskéről érkeztek volna, de egy baleset miatt kialakult dugóban ragadtak, így az autóból bejelentkezve tartották meg előadásukat. A prezentáció végigvezetett a vásárlási szokások változásán és nagy részleteséggel bepillantást engedett abba, hogyan lehet a marketinget és választékot a vevők és a gyorsan változó környezet szolgálatába állítani. A különleges helyzet pedig azt igazolta, hogy minden váratlan esetből is ki lehet hozni a legjobbat. //
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >