Közgyűlés és találkozó
A tavalyihoz hasonlóan idén is a SPAR volt a házigazdája a POPAI Magyarország Egyesület éves közgyűlésének és az azt követő szakmai programnak. A Pávaház oktatótermében gyűltek össze a tagok, ahol Kátai Ildikó főtitkár mutatta be a tavalyi év emlékezetes pillanatait és a pénzügyi adatokat. A jelenlévők egyhangúan elfogadták a 2022. évre vonatkozó beszámolót és a közhasznúsági mérleget.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Németh Károly, a SPAR marketingvezetője és a POPAI Magyarország vezetőségi tagja, az idei év mottójához illeszkedve – „Very Fast Moving Brands, Retail, POP” – bemutatta, hogy a kihívásokkal teli gazdasági környezetben hogyan változnak a vásárlási szokások. Az új trendek elé menve ajánlják vevőiknek a SPAR AKCIÓTERV kampánycsomagot, aminek elemei egyenként és összességében is nagy sikert aratnak.
A „Very Fast Moving Retail by SPAR” téma kifejtésére Molnár Anita és Varjú Mátyás, a SPAR piackutatási vezetője és munkatársa, Bicskéről érkeztek volna, de egy baleset miatt kialakult dugóban ragadtak, így az autóból bejelentkezve tartották meg előadásukat. A prezentáció végigvezetett a vásárlási szokások változásán és nagy részleteséggel bepillantást engedett abba, hogyan lehet a marketinget és választékot a vevők és a gyorsan változó környezet szolgálatába állítani. A különleges helyzet pedig azt igazolta, hogy minden váratlan esetből is ki lehet hozni a legjobbat. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több a kerékpáros szakértők ajánlásait követő kerékpártámasz a SPAR üzleteinél
Kényelmes és biztonságos kerékpártámaszokkal szereli fel a SPAR Magyarország az…
Tovább olvasom >A SPAR kényelmi termékeivel időt és pénzt is spórolhatunk
Több mint 60-féle SPAR enjoy. kényelmi termék vár a SPAR…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet a Spar
A Spar Magyarország tavaly 1023,2 milliárd forint forgalmat ért el,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek
Felelősen a tiszta kommunikációért Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a…
Tovább olvasom >A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >