Hungarian products were popular among families with small children
The PromoBox and the MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. sent information packages promoting Hungarian products to the families of 75 thousand newborn babies.
Ten Hungarian Product Trademark Users participated in the program lasted for ten months. The initiative aims to promote the support of Hungarian families, in addition to promoting Hungarian products.
Related news
Lidl also supported the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
According to domestic manufacturing, distribution and trading companies, a possible increase in EPR fees next year could have an inflationary effect.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is on the verge of banning artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Official inspections and significant price reductions for products affected by margin reduction – announced the State Secretary of the Ministry of Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

