Hungarian products were popular among families with small children
The PromoBox and the MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. sent information packages promoting Hungarian products to the families of 75 thousand newborn babies.
Ten Hungarian Product Trademark Users participated in the program lasted for ten months. The initiative aims to promote the support of Hungarian families, in addition to promoting Hungarian products.
Related news
Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
What is the optimal protein-fat-carbohydrate intake?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ifo: Business sentiment improved in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Undiscovered Wonders of Eggs: Choline, Tryptophan, and More
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
