Kisgyermekes családok körében népszerűsítették a magyar termékeket
75 ezer újszülött családjához juttatott el magyar termékeket népszerűsítő információs csomagokat a PromoBox, valamint a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A Vedd a magyart, védd a hazait! – üzenettel záruló egész éves kampány erősíti a hazai vállalkozások piaci helyzetét, élénkíti a gazdaságot és hozzájárul a hazai munkahelyek megtartásához és bővítéséhez.
A programban tíz hónapon keresztül öt Magyar Termék védjegyhasználó vett részt. A mindeddig egyedülálló kezdeményezés a magyar termékek népszerűsítésén túl a rászoruló magyar családok támogatását is célul tűzte ki. Az Egerben záruló magyar termék kampány eredményeképpen a PromoBox 800.000 Ft értékű Magyar Termékekből álló adományt ajánlott fel az egri Markhot Ferenc Oktatókórház és Rendelőintézet szülészeti osztályának, valamint az egri Családok Átmeneti Otthonában lakó kisgyermekeknek és szüleiknek.
A záró rendezvényen Nyitrai Zsolt, Eger és térsége országgyűlési képviselője és miniszterelnöki megbízott is részt vett, megköszönte a PromoBox és a Magyar Termék által a városnak átadott adományokat, valamint méltatta a program jelentőségét, amelyben egyszerre jelenik meg a magyar termékek népszerűsítése és a fiatal családok megsegítése.
„A közel egy éves program számomra egy hosszú évek óta dédelgetett álom volt, mert szívügyem a magyar termék és a Promoboxnak társadalmilag felelős vállalkozásként fontos a hazai termékek népszerűsítése.” – mondta Fejérdy Zsófia a PromoBox alapító-tulajdonosa. Fejérdy Zsófia kiemelte, hogy a kezdetektől fogva partnerségben áll a Magyar Termék védjegyhasználókat összefogó szervezettel és a BabaCsomagban fellelhető kiadványukon keresztül már több, mint 600.000 család megszólítását biztosították számukra.
„A Magyar Termék ma már több, mint védjegy. Márkanév, amelyet ismernek és keresnek a vásárlók. A mostani adományátadás azt is megmutatta, hogy a Magyar Termék egyben egy olyan cégközösség, amelynek tagjai közösen könnyebben tudnak jótékonykodni is” – hangsúlyozza Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője. A termékek hazai eredetét és megbízhatóságát tanúsító védjegyet ma már 170 cég csaknem 4000 árucikkén találhatják meg a vásárlók. A PromoBox által most felajánlott „Magyar Termék Csomagokban” egyebek mellett egészségügyi-, személyi higiénés- és takarító termékek, valamint ásványvíz és húsáru kapott helyet.
„Nagyon megtisztelő, hogy ajándékozási akciójával a PromoBox a Markhot Ferenc Kórház kismamáira és újszülött babáira is gondolt. Örülünk, hogy az ajándék termékek kivétel nélkül mind kiváló minőségű hazai termékek és hogy mi is népszerűsíthetjük őket. Ezúton szeretnénk megköszönni a PromoBox vezetőjének, Fejérdy Zsófiának, hogy kórházunkat választotta a Magyar Termék Program záróeseményének helyszínéül, mert ezáltal a helyi lakosság is képet kaphat a szülészeti osztályon, illetve a kórházban folyó munkáról.” – emelte ki Dr. Vácity József az egri Markhot Ferenc Oktatókórház és Rendelőintézet főigazgatója. Hozzátette, 2018 október végéig 1091 baba született a kórházban és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően az Újszülött részleg rendelkezik a szükséges gépekkel, lélegeztetőkkel és egyéb műszerekkel, amelyek a koraszülött csecsemők biztonságos ellátását teszik lehetővé.
„Nagyon örültünk, hogy az egri Családok Átmeneti Otthona került kiválasztásra adományátadás céljából. Otthonunkban jelenleg 21 gyermek él családjával együtt. Számukra nagyon nagy segítség az élelmiszer és tisztaságiszer csomag. Így az ünnepek előtt a családok kiadásai sajnos megnövekednek, ezért nagy szeretettel fogadunk részükre minden adományt.” – fűzte az adományozáshoz az egri Családok Átmeneti Otthonának vezetője, Bartókné Mihály Alíz.
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Összefogtak a Lidl dolgozói, hogy ruhákkal segítsék a rászorulókat
Példaértékű összefogást mutattak a Lidl Magyarország dolgozói. A vállalat mind…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >