Coffee drinking habits in the light of data
The total Hungarian coffee market is worth almost HUF 200bn, László Békefi, general manager of Coca-Cola HBC Magyarország told at a press conference with Carolina Vergnano, CEO of Casa del Caffè Vergnano.

Two out of three customers stick to their favourite brands
This article is available for reading in Trade magazin 2023/12-01
According to the latest NIQ data, the Hungarian retail coffee market consumed a total of 17.8 thousand tonnes of whole bean, ground, instant and capsule coffee the last year, in the value of around HUF 86.3bn. In the Hungarian market 54% of consumers drink at least one cup of coffee a day, 66% stick to their favourite brand, and the most important product choice criteria are taste, quality and price. //
Related news
Vodka – the new faces of colourless
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monster Lando Norris
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas starts in the kitchen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Consumer Protection Authority inspected beach buffets, festivals and ice cream parlors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Netrisk: average travel insurance premiums increased by 1.5 percent in the summer season
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Launch of the “Hotel of the Year 2025” Award – Celebrating Excellence in Hungarian Tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >