Coffee drinking habits in the light of data
The total Hungarian coffee market is worth almost HUF 200bn, László Békefi, general manager of Coca-Cola HBC Magyarország told at a press conference with Carolina Vergnano, CEO of Casa del Caffè Vergnano.

Two out of three customers stick to their favourite brands
This article is available for reading in Trade magazin 2023/12-01
According to the latest NIQ data, the Hungarian retail coffee market consumed a total of 17.8 thousand tonnes of whole bean, ground, instant and capsule coffee the last year, in the value of around HUF 86.3bn. In the Hungarian market 54% of consumers drink at least one cup of coffee a day, 66% stick to their favourite brand, and the most important product choice criteria are taste, quality and price. //
Related news
Power in every sip
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winter season at ORLEN network: Stop.Cafe comes with a new offer of hot drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From hair roots to hair volume
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The stars were shining bright
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Everyone wins with quality!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

