HoReCa category, GOLD MEDAL: WeAre Advertising Agency Kft. – Brown-Forman Welcome to Lynchburg!
Between 20 October 2016 and 10 January 2017 a pop-up bar was built in Budapest to celebrate the 150th birthday of Jack Daniel’s whiskey. The bar was waiting for guests with various programmes, and visitors also had the opportunity to learn about how the famous spirit is made through 5 interactive stages, e.g. they could put on VR glasses to take a 2-minute virtual tour of a Jack Daniels distillery in Lynchburg. The bar received 5,000 guests and there were 640,000 visitors on the Facebook page. //
Related news
The maker of Jack Daniel’s whiskey is ending its diversity programs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The most successful promotion of the year is 2023 – you can still apply for 2 weeks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magazine: Changing promotion expectations of consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >