HoReCa kategória, ARANY: We Are Reklámügynökség Kft. – Brown-Forman Welcome to Lynchburg!
2016. október 20. – 2017. január 10. között a Jack Daniel’s whiskey születésének 150. évfordulója alkalmából Budapest egy pop up bár kialakításával kapcsolódott be a nemzetközi ünneplésbe. A cél a Jack Daniel’s 150 éves fennállását ünneplő márka hagyományain alapuló hitelesség kommunikálása volt.
A bár tematikus programokkal várta az érdeklődőket, és a Jack Daniel’s élmények lehetőséget biztosítottak a látogatóknak, hogy megismerjék a legendás whiskey készítésének folyamatát 5 interaktív állomáson keresztül. Részesei lehettek egy egyedülálló Virtual Reality élménynek és 2 db VR-szemüveg segítségével „elutazhattak” a lynchburgi üzembe, ahol 360 fokban nézhettek körül. Ennek megkoronázásaként a pultok mögött profi bártenderek készítettek különleges koktélokat, és a vendégek megkóstolhatták a Jack Daniel’s bárpultok teljes választékát is.
A promóció eredményeként ötezren látogatták meg a kiállítást és bárt, a Facebook-oldalon keresztül 640 000 főt, az Instagram influencer kampánnyal pedig 263 000 felhasználót értek el. Összességében elmondható, hogy a kampány 7 ezer euró média-tartalmat generált a PR révén. //
A díjat Fehér János, a Brown-Forman Hungary-Slovakia area managere vette át
Kapcsolódó cikkeink
A Jack Daniel’s whisky gyártója megszünteti sokszínűségi programjait
A Jack Daniel’s whisky gyártója, a Brown-Forman, váratlanul bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Az év legsikeresebb promóciója 2023 – még 2 hétig lehet pályázni
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője…
Tovább olvasom >Magazin: Változnak a promóciós elvárások
Idén is szakmai konferencia keretében adták át „Az év legsikeresebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >