HoReCa kategória, ARANY: We Are Reklámügynökség Kft. – Brown-Forman Welcome to Lynchburg!
2016. október 20. – 2017. január 10. között a Jack Daniel’s whiskey születésének 150. évfordulója alkalmából Budapest egy pop up bár kialakításával kapcsolódott be a nemzetközi ünneplésbe. A cél a Jack Daniel’s 150 éves fennállását ünneplő márka hagyományain alapuló hitelesség kommunikálása volt.
A bár tematikus programokkal várta az érdeklődőket, és a Jack Daniel’s élmények lehetőséget biztosítottak a látogatóknak, hogy megismerjék a legendás whiskey készítésének folyamatát 5 interaktív állomáson keresztül. Részesei lehettek egy egyedülálló Virtual Reality élménynek és 2 db VR-szemüveg segítségével „elutazhattak” a lynchburgi üzembe, ahol 360 fokban nézhettek körül. Ennek megkoronázásaként a pultok mögött profi bártenderek készítettek különleges koktélokat, és a vendégek megkóstolhatták a Jack Daniel’s bárpultok teljes választékát is.
A promóció eredményeként ötezren látogatták meg a kiállítást és bárt, a Facebook-oldalon keresztül 640 000 főt, az Instagram influencer kampánnyal pedig 263 000 felhasználót értek el. Összességében elmondható, hogy a kampány 7 ezer euró média-tartalmat generált a PR révén. //
A díjat Fehér János, a Brown-Forman Hungary-Slovakia area managere vette át
Kapcsolódó cikkeink
Az év legsikeresebb promóciója 2023 – még 2 hétig lehet pályázni
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője…
Tovább olvasom >Magazin: Változnak a promóciós elvárások
Idén is szakmai konferencia keretében adták át „Az év legsikeresebb…
Tovább olvasom >Érzelmek mozgatják a promóciókat is
A Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2022” konferencián a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Veszélyben az idei gyümölcstermés a fagyok miatt
Marad az április első felének megfelelő hőmérséklet és éjszakánként talajmenti,…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két hónapjában éves szinten
Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két…
Tovább olvasom >