Lidl’s educational competition was a huge success
Extraordinary interest surrounded the online study competition launched by Lidl, where 6-8th grade students solved practical, creative tasks on the topic of conscious shopping, health-conscious cooking, and nutrition. Exciting assignments based on everyday examples — whether it’s interpreting a product label, knowing food groups, or healthy cooking techniques — were popular with students.
Related news
Lidl UK’s plant-based sales are booming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends sponsorship deal with UEFA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vitamin shield against the cold – BioTechUSA organic vitamin family for the fall and winter months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: distributor recalls fermented black garlic due to unapproved pesticide content
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what the households of the future will be like: large machines will take the burden off our shoulders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >