Lidl’s educational competition was a huge success
Extraordinary interest surrounded the online study competition launched by Lidl, where 6-8th grade students solved practical, creative tasks on the topic of conscious shopping, health-conscious cooking, and nutrition. Exciting assignments based on everyday examples — whether it’s interpreting a product label, knowing food groups, or healthy cooking techniques — were popular with students.
Related news
Lidl UK’s plant-based sales are booming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Schwarz Group to Significantly Reduce Virgin Plastic Use by 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Many domestic companies have digitalized their operations with Wolt, with shops and restaurants joining the platform mainly due to extra orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Students can solve a real manufacturing problem at Intersnack’s first engineering competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >10 new things that Hungarian revolutionaries may receive in the near future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

