Hatalmas sikerrel zárult a Lidl edukációs versenye
Nagy népszerűségnek örvendett a diákok körében a Lidl Egészségesen az iskolapadban programja. A kezdeményezés keretében meghirdetett online Tudáspróbán, amely az egészségtudatos táplálkozást járta körül 737 általános iskolás szállt versenybe, melyből országszerte 280 iskolából 505 véglegesített és beküldött feladatlapot értékelt a zsűri. A feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.
Rendkívüli érdeklődés övezte a Lidl által indított online tanulmányi versenyt, ahol 6-8. osztályosok gyakorlati, kreatív feladatokat oldottak meg a tudatos vásárlás, egészségtudatos főzés és táplálkozás témájában. Az izgalmas, hétköznapi példákra épülő feladatok – legyen szó termékcímke értelmezéséről, élelmiszercsoportok ismeretéről vagy az egészséges ételkészítési technikákról – népszerűek voltak a diákok körében. A szülők bevonásával a fiatalok még egészséges menüsort is terveztek, melyek között nagyon sok igazán ötletes megoldás is született. A megmérettetés sikerét mutatja, hogy 280 általános iskolából, 323 osztályból végül 505 véglegesített és beküldött online Tudáspróbát értékelt a szakmai zsűri. A Lidl a középiskolásokra is gondolt, a nekik szóló Fald a színeket! kihívásra számos színes, egészséges és kreatív recept és ételfotó érkezett.
A Lidl Magyarország 2015-ben indította útjára az Egészségesen az iskolapadban! elnevezésű kezdeményezését, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozásának fontosságára, egyben megossza az ezzel kapcsolatos ismereteket a szülőkkel. A vállalat fontosnak tartja, hogy már egészen fiatal kortól felhívja a figyelmet az egészségtudatos táplálkozásra, ugyanakkor törekszik arra is, hogy mindezt a lehető legkönnyedebb formában tegye. A programról bővebb információ itt található.
Kapcsolódó cikkeink
Így javítják a kertben termelt zöldségek a gyermekek egészségét!
Az otthon termesztett zöldségeknek és gyümölcsöknek számos pozitív hatásuk van…
Tovább olvasom >Ennyi zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak a magyarok!
Bár tudjuk, hogy mennyire fontos a gyümölcs- és zöldségfogyasztás, mégis…
Tovább olvasom >SÜSSD és KÉSZ Töltött pulykafilé
Új konyhakész Gallfood termék a „Süssd és Kész” töltött pulykafilé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csalók küldenek sms-t vagy e-mailt az Aldi nevében
Csalók az Aldi nevében küldenek sms-ben vagy e-mailben értesítést a…
Tovább olvasom >A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >Az Unilever új intézkedései egy igazságosabb és befogadóbb társadalom érdekében
Az Unilever a mai napon olyan széles körű vállalásokat és…
Tovább olvasom >