Hatalmas sikerrel zárult a Lidl edukációs versenye
Nagy népszerűségnek örvendett a diákok körében a Lidl Egészségesen az iskolapadban programja. A kezdeményezés keretében meghirdetett online Tudáspróbán, amely az egészségtudatos táplálkozást járta körül 737 általános iskolás szállt versenybe, melyből országszerte 280 iskolából 505 véglegesített és beküldött feladatlapot értékelt a zsűri. A feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.
Rendkívüli érdeklődés övezte a Lidl által indított online tanulmányi versenyt, ahol 6-8. osztályosok gyakorlati, kreatív feladatokat oldottak meg a tudatos vásárlás, egészségtudatos főzés és táplálkozás témájában. Az izgalmas, hétköznapi példákra épülő feladatok – legyen szó termékcímke értelmezéséről, élelmiszercsoportok ismeretéről vagy az egészséges ételkészítési technikákról – népszerűek voltak a diákok körében. A szülők bevonásával a fiatalok még egészséges menüsort is terveztek, melyek között nagyon sok igazán ötletes megoldás is született. A megmérettetés sikerét mutatja, hogy 280 általános iskolából, 323 osztályból végül 505 véglegesített és beküldött online Tudáspróbát értékelt a szakmai zsűri. A Lidl a középiskolásokra is gondolt, a nekik szóló Fald a színeket! kihívásra számos színes, egészséges és kreatív recept és ételfotó érkezett.
A Lidl Magyarország 2015-ben indította útjára az Egészségesen az iskolapadban! elnevezésű kezdeményezését, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozásának fontosságára, egyben megossza az ezzel kapcsolatos ismereteket a szülőkkel. A vállalat fontosnak tartja, hogy már egészen fiatal kortól felhívja a figyelmet az egészségtudatos táplálkozásra, ugyanakkor törekszik arra is, hogy mindezt a lehető legkönnyedebb formában tegye. A programról bővebb információ itt található.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >