The Hungarian National Tourist Office has developed a three-year agri-marketing strategy
The Agricultural Marketing Centre and the Hungarian National Tourist Office have developed a new three-year collective marketing strategy to strengthen sectoral cooperation and to coordinate marketing activities.
The social discussion of the new strategy for 2015-2017 has started with the Conference on Agricultural Marketing Code in Budapest on Tuesday.
Czerván György, Ministerof State for the Ministry of Agriculture (FM) responsible for agri-management in his opening speech explained that the government and the ministry both intend to increase the production and consumption of GMO-free foods. (by our colleague)
Related news
Hungarian Food Business Programme – 2025 in review
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Safe vegetable fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Jakab: We must respond to agricultural challenges with competitive farming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Power in every sip
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Protein intake: underrated plant sources in the Hungarian diet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


