The Hungarian National Tourist Office has developed a three-year agri-marketing strategy
The Agricultural Marketing Centre and the Hungarian National Tourist Office have developed a new three-year collective marketing strategy to strengthen sectoral cooperation and to coordinate marketing activities.
The social discussion of the new strategy for 2015-2017 has started with the Conference on Agricultural Marketing Code in Budapest on Tuesday.
Czerván György, Ministerof State for the Ministry of Agriculture (FM) responsible for agri-management in his opening speech explained that the government and the ministry both intend to increase the production and consumption of GMO-free foods. (by our colleague)
Related news
Nébih at OMÉK: knowledge, fun and tasting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >#NoBirdFlu: new toolkit on avian influenza available
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih at OMÉK: knowledge, entertainment and tasting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >