‘Three are the Hungarians’ campaign in Spar stores
HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. organised a successful prize game between early March and mid-April. Products with the Hungarian Product trademark of 18 manufacturers participated in the promotion in Spar and Interspar stores. Shoppers had to upload codes online if they wanted to play and the main prize was a HUF 150,000 holiday for two in Hungary. 20 percent of the promotional website’s visitors played. //
 
Related news
SPAR simplifies recipes with fewer additives
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ is puzzled by the government’s decision
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: The Hungarian economy is still performing modestly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					