‘Three are the Hungarians’ campaign in Spar stores
HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. organised a successful prize game between early March and mid-April. Products with the Hungarian Product trademark of 18 manufacturers participated in the promotion in Spar and Interspar stores. Shoppers had to upload codes online if they wanted to play and the main prize was a HUF 150,000 holiday for two in Hungary. 20 percent of the promotional website’s visitors played. //
Related news
Solar energy is increasingly important in retail – more SPAR stores are powered by solar panels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR’s autumn-winter loyalty promotion starts with premium Zwilling kitchenware
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Teaming up to keep adolescent girls involved in sports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Müller expands use of AI for shelf placement and pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >