„Három a Magyar” akció a SPAR üzletekben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 05. 16. 15:26

Sikeres nyereményakciót szervezett a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a SPAR és INTERSPAR üzletekben március elejétől április közepéig. A promócióban 18 gyártó védjegyes termékei vettek részt. Az egyenlő költségmegoszlás révén olyan cégek is be tudtak szállni az akcióba, amelyeknek egyedül nem lett volna erre módjuk. A vonzó nyereménypiramis naponta Magyar Termék ajándékcsomagokból, hetente Tefal és Rowenta kisgépekből, illetve 5000 forintos SPAR vásárlási utalványból állt, 3 kód feltöltésével extra nyereményért, Tefal konyhai robotgépért lehetett indulni, a fődíj pedig 150 ezer forintos belföldi nyaralás volt.

A kódfeltöltéses nyereményjátékban részt vevők nagyon aktívnak bizonyultak, hiszen egy regisztráló átlagosan négy termékkel játszott. A microsite-tal is támogatott promócióban kiemelkedően nagy volt a konverziós arány, az oldal látogatóinak 20 százalékából vált játékos. A promóció sikerességét üzlettéri másodkihelyezés, online aktivitás segítette. //

Kapcsolódó cikkeink